• JuliaåRonjasmammis

Nu är jag full 11

Oj, så tiden flyger iväg! Dags för en ny tråd för alla livsnjutare som gärna tar sig ett glas då och då utan dåligt samvete.

Hjärtligt välkomna, skål på er!{#lang_emotions_cheers}

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Nu är jag full 11
  • Vårkänslor

Dricka vin och sova =) Själv då?

• JuliaåRonjasmammis

NU ska jag ta ett glas vin! Hade tänkt göra det igår, men var inte sugen efter den helvetes jävla snöskottningen, och så kändes det inte bra  heller.

Blev erbjuden en Remy Martin nyss, och en grogg, och en Single Malt, men jag tackade nej! Kändes av någon anledning inget skoj att dricka sånt ensam, så jag håller mig till rödvin istället.

Maken sover sött i ena soffan, och sonen i den andra. Det sprakar gott av elden i öppna spisen och de otaliga levande ljusen sprider sitt milda, varma sken över huset. KP sitter vid datorn med lite vin och "snackar" med nätkompisar. Allt är som det ska vara.

Skål!Skål

.

Don't mess with my integrity!
  • Squirrel Nutkin

Laddar upp en bild på det tyska sexobjektet String Emil (google bild-søk!) och Skål:ar i norges goda Frydenlund-øl!
    Life's a journey, not a destination!
  • Vårkänslor

Ikväll ska det mysas med vin!!!! Mmmmmmm

• Årsta

Nu är det snart dags för hemgång. Skål på er. Tror kim är lite deppad idag så behöver nog en stänkare..

• JuliaåRonjasmammis

Ja, jag är rätt deppad faktiskt. Men det är bara att gratulera Bajen till semifinalsplatsen, Edsbyn föll igenom totalt i de sista matcherna och då ska man ju inte gå vidare. Men tråkigt är det. Rynkar på näsan

Jag ska upp tidigt i morgon och har en fullspäckad lördag, så några mängder blir det inte här ikväll. Kanske en liten virre eller konjak efter maten.

I morgon däremot... skål i kaffe så länge!

Don't mess with my integrity!
  • Årsta
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-03-04 15:33:48 följande:
    Ja, jag är rätt deppad faktiskt. Men det är bara att gratulera Bajen till semifinalsplatsen, Edsbyn föll igenom totalt i de sista matcherna och då ska man ju inte gå vidare. Men tråkigt är det. Rynkar på näsan

Jag ska upp tidigt i morgon och har en fullspäckad lördag, så några mängder blir det inte här ikväll. Kanske en liten virre eller konjak efter maten.

I morgon däremot... skål i kaffe så länge!
    det är svårt när man inte dopar sig ekonomiskt eller hur?
Svar på tråden Nu är jag full 11