• JuliaåRonjasmammis

Nu är jag full 11

Oj, så tiden flyger iväg! Dags för en ny tråd för alla livsnjutare som gärna tar sig ett glas då och då utan dåligt samvete.

Hjärtligt välkomna, skål på er!{#lang_emotions_cheers}

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Nu är jag full 11
  • KimPossible

Tja! Det var inte i går. Hur lever livet med dig då? Herregnu, den här tråden hade jag nästan glömt!

• Årsta
    KimPossible skrev 2012-01-27 17:28:31 följande:
    Tja! Det var inte i går. Hur lever livet med dig då? Herregnu, den här tråden hade jag nästan glömt!
    det är bra, har lämnat årsta. blir det något vin ikväll?
  • KimPossible
    Årsta skrev 2012-01-27 17:43:17 följande:
    det är bra, har lämnat årsta. blir det något vin ikväll?
    Aha, var bor du nu då? Nja, jag vet inte, det blev lite vin igår och i förrgår med för den delen, så det kanske blir lugnt idag.
  • Årsta

tillbaks i mitt älskande nacka, fast inte där jag bodde förr, utan i saltsjö-boo. Hur går det för edsbyn?

• KimPossible
    Årsta skrev 2012-01-27 18:13:47 följande:
    tillbaks i mitt älskande nacka, fast inte där jag bodde förr, utan i saltsjö-boo. Hur går det för edsbyn?
    Saltsjö-Boo, gått och blivit fin i kanten, minsann?!  

Bjäbb bjäbb, det går inget bra nu, och det vet du mycket väl. Tungan ute
  • Årsta
    KimPossible skrev 2012-01-27 18:21:59 följande:
    Saltsjö-Boo, gått och blivit fin i kanten, minsann?!  

Bjäbb bjäbb, det går inget bra nu, och det vet du mycket väl. Tungan ute
    förstår att det är svårt utan de svarta pengarna, hur mår kroppen?
  • Årsta

efter som jag är den enda gästen på min egen fest, så har jag lyssnat på världen bästa låt

• KimPossible
    Årsta skrev 2012-01-27 20:15:17 följande:
    efter som jag är den enda gästen på min egen fest, så har jag lyssnat på världen bästa låt
    Vilket då borde vara antingen "Fairytail of New York", "Jolene" eller något med Thåström, så vilken var det?

Elva fylletrådar med dig sätter sina spår.
  • Årsta
    KimPossible skrev 2012-01-27 20:19:43 följande:
    Vilket då borde vara antingen "Fairytail of New York", "Jolene" eller något med Thåström, så vilken var det?

Elva fylletrådar med dig sätter sina spår.
    du känner mig utan och innan, idag var det miss huddinge centrum 1972 med thåstöm. skål! vad sägs om att se finalen tillsamman?
  • Årsta

Nu är jag långledig och tänkte hitta dollys joline att stuffa till, finns någon av mina gamla vänner här?

Svar på tråden Nu är jag full 11