Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?
hahaha...jag är helt chockad att du är så lik mig!!
Om vi tex bestämt att han ska komma till mig kl 7 och inte kommer eller hör av sig förrän halvåtta så känns varje minut som en timme i min värld och jag hinner samla på mig så mycket ilska och så många fula tankar att jag skickar iväg ett "far-åt-helvet. vill aldrig mer se dig!!"-sms till honom och varje gång blir killen lika förskräckt. men sen kämpar de ju för att ställa allt tillrätta och är livrädda för minsta lilla. det blir aldrig så att jag lyckas göra slut, för de vill alltid ha mig tillbaka sen och då har jag ju hunnit bli normal och förstår inte varför jag ens tänkte tanken på att göra slut. så då blir vi ihop igen och det slutar med att de efter att jag gjort slut och hotat med att göra det en sådär 100 ggr, att DE gör slut och att de då verkligen MENAR det, och då finns INGEN återvändo för då är de så innerligt trötta på mig att de inte tål höra min röst !! Det är så sorgligt!!
Skulle vilja maila med dig som är så lik mig till sättet. har du ingen mail?
Dessutom inbillar jag mig saker ganska ofta. Jag feltolkar det min sambo (otroligt att jag ens HAR en sambo) säger eller gör och tror alltid att hans tanke/handling är negativ.
Jättejobbigt....