Löpartråden 13
Hej hej!
Får en nybörjare hoppa in här hos er?
Började löpa straxt innan påsk och har sedan dess sprungit 3-4 gånger i veckan. Springer absolut inte snabbt. Men jag rör på mig iallafall
Hej hej!
Får en nybörjare hoppa in här hos er?
Började löpa straxt innan påsk och har sedan dess sprungit 3-4 gånger i veckan. Springer absolut inte snabbt. Men jag rör på mig iallafall
Vi får se det som inspirerande
Jag fick nytt PB i helgen då jag var ute och sprang. 5km på 27.41
det var jag glad för
Imorse innan frukost var jagute och sprang min första mil. tror faktiskt aldrig jag sprungit 1 mil förut
1tim och 21 sekunder känner jag mig absolut nöjd med för att vara första gången någonsin ![]()
Ops jag har visst råkat anmäla mig till Oslo halvmaran
nu är det bara att träna träna! Ska leta reda på något bra träningsprogram.
En annan fråga
När jag är ute och springer så blir jag så himla snorig. Näsan börjar rinna direkt. Nu under våren har det inte varit några problem. Jag har bara sett till att ha snorpapper i fickan på löparjackan. men imorse var det så himla varmt när jag skulle ut så jag ville springa i bara tshirt. men vart 17 gör jag då av snorpappret. Testade att knöla ner lite i fickan på byxorna men den var allt för liten. Slutade med att jag fick springa med pappret i handen vilket inte är någon bra lösning. Några tips och ideer? Fler som snoret rinner på i samband med löpning?
Jag blir så där rinnigt snorigt och då grejjar jag inte att köra bonnasnytning.
Jag är oxå asdålig på att spotta. Haha har hänt mer än en gång att spottet hänger och slänger alt sitter fast på mina byxor
jaja värre hade det kunnat vara. Kg hann ju hem för att skita iallafall