Inlägg från: Duckan |Visa alla inlägg
  • Duckan

Löpartråden 13

Hoppar in här lite fräckt sådär. Är det här en tråd för proffs eller glada amatörer?

• Duckan

Okej, trevligt Jespis. Jag har funderinga på Womens Health marathon jag med. Körde halvmaran i september nu.

• Duckan

Vilken disciplin Jespis att springa så mycket på semestern. Det har inte jag.
    Har lite svårt att komma igång efter sjukdom och halvfart sen december. Körde en kortis i måndags (7,3 km) och idag tänkte jag försöka ta mig an milen.

• Duckan

Aha! Ja, jag är den som piggnar till framåt eftermiddagen, lagom till after beach..

• Duckan

En förkylning av mildare slag hindrar inte mig.

Nu har jag precis varit förkyld med feber och vilat i 2 v.

9 km idag var både tungt och långsamt. Fy.

• Duckan

Jar har en runkeeper, men kalorierna krånglar inte däremot farten ibland.

• Duckan

Siktar du på något längre lopp Michael 310 eller kör du bara på långt i allmänhet?
    Jag har ett tag kvar mina längre löp (12-15 km). Är helt ur form och 9 km känns som en evighet.

• Duckan

Du klarar det säkert!
    Jag hade maraton som mål nu i maj, men det känns fasen kört med tanke på hur sent jag kommit igång pga sjukdom.
    Jag kommer att kämpa på, men jag får nog nöja mig med halvan i maj och september istället.

• Duckan

Gjort halcan en gång och ville som 40-åring göra hela, men jag har vintermaraton att blicka mot om maj skiner sig.

Svar på tråden Löpartråden 13