Löpartråden 13
Hoppar in här lite fräckt sådär. Är det här en tråd för proffs eller glada amatörer?
Hoppar in här lite fräckt sådär. Är det här en tråd för proffs eller glada amatörer?
Okej, trevligt Jespis. Jag har funderinga på Womens Health marathon jag med. Körde halvmaran i september nu.
Vilken disciplin Jespis att springa så mycket på semestern. Det har inte jag.
Har lite svårt att komma igång efter sjukdom och halvfart sen december. Körde en kortis i måndags (7,3 km) och idag tänkte jag försöka ta mig an milen.
Aha! Ja, jag är den som piggnar till framåt eftermiddagen, lagom till after beach..
En förkylning av mildare slag hindrar inte mig.
Nu har jag precis varit förkyld med feber och vilat i 2 v.
9 km idag var både tungt och långsamt. Fy.
Jar har en runkeeper, men kalorierna krånglar inte däremot farten ibland.
Siktar du på något längre lopp Michael 310 eller kör du bara på långt i allmänhet?
Jag har ett tag kvar mina längre löp (12-15 km). Är helt ur form och 9 km känns som en evighet.
Du klarar det säkert!
Jag hade maraton som mål nu i maj, men det känns fasen kört med tanke på hur sent jag kommit igång pga sjukdom.
Jag kommer att kämpa på, men jag får nog nöja mig med halvan i maj och september istället.
Gjort halcan en gång och ville som 40-åring göra hela, men jag har vintermaraton att blicka mot om maj skiner sig.
Jag är ju ny här Zezzan, men håller med, 6 km är något.