• Anonym (undrande)

lyxrunka?

Hej läste i en tidigare tråd då ordet lyxrunka dök upp. Första gången jag hörde det var för ett par år sedan då jag fann en bruten kondomförpackning i min nuvarande sambos packning (nyss hemkommen från thailand!!!)
    Jag konfronterade honom direkt angående kondomerna o fick efter lite arbete fram "förklaraingen" att han lyxrunkat!!???
    Seriöst håller män runt 30 på med sådant? Trodde bara 14 killar som inte hade sex möjligen?  kunde ägna sig åt att dra på en kådis. Alla tidigare killar/män jag träffat har mkt uttryckt utrckt sin avsky för kådisar o deras förmåga att ta bort känslan vid 6...så varför "lyxrunkar man"  eller var det bara nått min kille sa för att bortförklara en ev otrohet långt bort på andra sidan jordklotet??

Än idag återkommer tankarna kring det här, kan inte riktigt släppa det då jag tycker det är så jävla korkat rent ut sagt. Och då ska gudarna veta att jag är väldigt öppen med sex i vanliga fall.

• Svar på tråden lyxrunka?
  • Anonym

Vi får väl hoppas på att han var kåt och ville runka. och som kille vill man kanske inte spruta ner sig själv och då använder man ju en kondom.
    Jag tror nog att det är väldigt stort skillnad mellan att knulla med kondom och runka med kondom för när man runkar så bestämmer man ju hur hårt man håller och kanske inte känner skillnad mellan att runka med kodis lr utan bara att man inte kladdar ner sig själv.

• Anonym (...)

Visst låter det lite småskumt med kondomförklaringen efter resan, hade nog haft svårt att tro på den...men jag känner inte din sambo och han kanske är helt ärlig, vad vet jag.

Angående fenomenet lyxrunka så är det givetvis så att det tar bort lite av känseln men vill man hålla på längre och kanske få en kraftigare utlösning eller orgasm så kan det vara ett alternativ, dessutom blir det mindre kladd.

Men visst kan jag hålla med om att det är lite fjortis över det

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-29 22:36:19 följande:
    Vi får väl hoppas på att han var kåt och ville runka. och som kille vill man kanske inte spruta ner sig själv och då använder man ju en kondom. Jag tror nog att det är väldigt stort skillnad mellan att knulla med kondom och runka med kondom för när man runkar så bestämmer man ju hur hårt man håller och kanske inte känner skillnad mellan att runka med kodis lr utan bara att man inte kladdar ner sig själv.
    Bullshit. Lyxrunka gör bara fjortisar ett par ggr i livet för att känna hur det känns. I alla andra fall är det en helt rutten bortförklaring för att man varit otrogen och inte hajat att man undanröjer bevisen ist för att snåla med gummit. Blir det för kladdig? Då andvänder man papper eller fångar upp med handen. Det kan bli kladdigt med kondom med.
  • Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2010-03-29 22:42:41 följande:
    Bullshit. Lyxrunka gör bara fjortisar ett par ggr i livet för att känna hur det känns. I alla andra fall är det en helt rutten bortförklaring för att man varit otrogen och inte hajat att man undanröjer bevisen ist för att snåla med gummit. Blir det för kladdig? Då andvänder man papper eller fångar upp med handen. Det kan bli kladdigt med kondom med.
    mm tyvär bekräftar du ju vad jag i alla fall alltid trott! det där är inget man håller på med.... *suck* men fler tankar kring "lyxrunkandet" tas tacksamt emot.  Jag har låttit händelsen passera men som sagt den finns fortfarande i mina tankar. Pratade även med ett en bra killkompis när detta utspelade sig och han sa exakt som du! Dvs att min sambo vart otrogen o nu försöker hitta en rimlig förkalring till den brutna kondomförpackningen....
  • Anonym
    Jaja det är vad du tror ja! Men det finns vuxna människor som också lyxrunkar!! och hur jävla kul är det att spruta ner sig själv och behöva torka upp det? eller fånga upp i handen??? det är väl ändå meningen att man ska kunan slappna av under orgasmen och inte behöva vara koncentrerad på att fånga upp spärman då kan det ju lika gärna va! och därav så är det smidigare med kondom!
  • Jan H
    Det är bra med någon som kan tala för "alla". Fånga du det i handen, mysigt...
  • Anonym (kille)

ja kan förstå att det är praktiskt att använda kondom! ni skulle bara veta hur många spermafläckar jag torkat bort från datorn, skrivbordet, golvet et cetera. om csi kom hit och lös med sin ficklampa hade man kunnat sitta vid datorn i beckmörker

• Anonym (Eko)

Tycker du ska skötta dig själv TS inte ifrågasätta, vem är du att kritisera eller komma med något annat?

• Anonym

Tror det bara var en undanflykt. Lyxrunka var nåt man gjorde i tonåren för att känna hur det kändes med kondom, lära sig att dra på en utan allt för mycket strul. Inget man håller på med senare, möjligen om man har det som fetish coh tycker det är sexigare, lyxrunk för vuxna människor är ju mer att man använder olja eller nån hudkräm eller liknande

• Anonym (Men herregud)

Jag har passerat 30 med god marginal och jag tar gärna en lyxrunk om jag får chansen, köper dock inte kådisar så ofta... Om din man varit otrogen, varför hade han inte varit mer noga med att kasta de öppnade kådisarna? Lyxrunk sker nog i alla åldrar men kanske inte lika ofta ju äldre men blir. Säger inte att inte din man varit otrogen men lyxrunkat det kan han visst ha gjort.... Sen fråga om otrohet det kan inte vi svara på, utan det får du själv luska reda på..

Svar på tråden lyxrunka?