Inlägg från: Anonym (undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrande)

lyxrunka?

Hej läste i en tidigare tråd då ordet lyxrunka dök upp. Första gången jag hörde det var för ett par år sedan då jag fann en bruten kondomförpackning i min nuvarande sambos packning (nyss hemkommen från thailand!!!)
    Jag konfronterade honom direkt angående kondomerna o fick efter lite arbete fram "förklaraingen" att han lyxrunkat!!???
    Seriöst håller män runt 30 på med sådant? Trodde bara 14 killar som inte hade sex möjligen?  kunde ägna sig åt att dra på en kådis. Alla tidigare killar/män jag träffat har mkt uttryckt utrckt sin avsky för kådisar o deras förmåga att ta bort känslan vid 6...så varför "lyxrunkar man"  eller var det bara nått min kille sa för att bortförklara en ev otrohet långt bort på andra sidan jordklotet??

Än idag återkommer tankarna kring det här, kan inte riktigt släppa det då jag tycker det är så jävla korkat rent ut sagt. Och då ska gudarna veta att jag är väldigt öppen med sex i vanliga fall.

• Svar på tråden lyxrunka?
  • Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2010-03-29 22:42:41 följande:
    Bullshit. Lyxrunka gör bara fjortisar ett par ggr i livet för att känna hur det känns. I alla andra fall är det en helt rutten bortförklaring för att man varit otrogen och inte hajat att man undanröjer bevisen ist för att snåla med gummit. Blir det för kladdig? Då andvänder man papper eller fångar upp med handen. Det kan bli kladdigt med kondom med.
    mm tyvär bekräftar du ju vad jag i alla fall alltid trott! det där är inget man håller på med.... *suck* men fler tankar kring "lyxrunkandet" tas tacksamt emot.  Jag har låttit händelsen passera men som sagt den finns fortfarande i mina tankar. Pratade även med ett en bra killkompis när detta utspelade sig och han sa exakt som du! Dvs att min sambo vart otrogen o nu försöker hitta en rimlig förkalring till den brutna kondomförpackningen....
  • Anonym (undrande)

ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...)
    blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.

• Anonym (undrande)

ja vi är fortfarande tillsammans . jag valde att trots mina starka misstankar gå vidare men visst fick sig tilliten en rejäl törn! När jag sen vart gravid 6 månader senare så vart jag EXTEMT svartsjuk och misstänksam vilket jag ALDRIG tidigare varit. allt beroende på den där incidenten.
    Jag är en väldigt sexuellt frigjord tjej och har inga problem med "konstigheter" som rör sex,,men eftersom han aldrig tidigare nämnt att han gillar att luxrunka vart allt bara jävligt fel o taffligt och jag har fortfarande svårt o tro på den förklaringen, men har valt att inte älta det med honom (faktiskt inte ens under bråk)
    jag valde att fortsätta trots det alltså måste jag försöka lämna det bakom mig, men minsta misstanke om nått fuffens så kommer jag inte köpa konstiga "förklaringar" utan då är det "tack o hej"

• Anonym (undrande)

Tack för alla råd o synpunkter. Jag har ju redan valt att  gå vidare men rätt var det är poppar tankarna upp (denna gång pga en tråd där lyxrunka nämndes)
    Vi har det bra tillsammans och jag har aldrig haft anlednign att misstro honom efter den där "grejen"

Svar på tråden lyxrunka?