• Anonym (undrande)

lyxrunka?

Hej läste i en tidigare tråd då ordet lyxrunka dök upp. Första gången jag hörde det var för ett par år sedan då jag fann en bruten kondomförpackning i min nuvarande sambos packning (nyss hemkommen från thailand!!!)
    Jag konfronterade honom direkt angående kondomerna o fick efter lite arbete fram "förklaraingen" att han lyxrunkat!!???
    Seriöst håller män runt 30 på med sådant? Trodde bara 14 killar som inte hade sex möjligen?  kunde ägna sig åt att dra på en kådis. Alla tidigare killar/män jag träffat har mkt uttryckt utrckt sin avsky för kådisar o deras förmåga att ta bort känslan vid 6...så varför "lyxrunkar man"  eller var det bara nått min kille sa för att bortförklara en ev otrohet långt bort på andra sidan jordklotet??

Än idag återkommer tankarna kring det här, kan inte riktigt släppa det då jag tycker det är så jävla korkat rent ut sagt. Och då ska gudarna veta att jag är väldigt öppen med sex i vanliga fall.

• Svar på tråden lyxrunka?
  • Rynkigutanpåslätinuti

Kvinnlig lyxonani är det när ni använder dildo? Jisses ni har ju två händer precis som de flesta människor.

• Anonym

vari ligger lyxen med att onanera i en kondom? Förutom kostnaden för kondomen då?

• Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-03-31 13:05:36 följande:
    vari ligger lyxen med att onanera i en kondom? Förutom kostnaden för kondomen då?
    Det är just den som åsyftas.
  • skanepagen71

Aldrig hört talas om lyxrunkning.....

• lokisse

skulle helt klart lyxa pa hotell om jag var man...
    vem vill ha hotellrumet fullt med fläckar?

Difficile est saturam non scribere
  • redneck girl

de flesta vill ju helst slippa stoppa in kuken sin i en kondom.så varför dra på en när man runkar? kan förstå att unga killar testar....men en vuxen karl....
    kan tänka mig att han hade kul i thailand.men det är ju bara som jag själv tänker...

• myepost
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-31 13:11:13 följande:
    Det är just den som åsyftas.
    så fem spänn betraktas som lyx...
  • Rynkigutanpåslätinuti
    myepost skrev 2010-03-31 14:17:49 följande:
    så fem spänn betraktas som lyx...
    Tja vad ska man säga... {#lang_emotions_cry}
  • GefleMan

Lyxrunka....äh, inse faktum, han har varit otrogen i Thailand.

• Anonym

Om han nu spänt på en katoy i stolgången var det ju bra att han skyddade sig.

• Anonym (undrande)

ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...)
    blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2010-03-31 18:47:12 följande:
    ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...) blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.
    Skit i det, gå vidare
  • Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2010-03-31 18:47:12 följande:
    ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...) blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.
    Är ni fortfarande ihop?
  • Anonym (undrande)

ja vi är fortfarande tillsammans . jag valde att trots mina starka misstankar gå vidare men visst fick sig tilliten en rejäl törn! När jag sen vart gravid 6 månader senare så vart jag EXTEMT svartsjuk och misstänksam vilket jag ALDRIG tidigare varit. allt beroende på den där incidenten.
    Jag är en väldigt sexuellt frigjord tjej och har inga problem med "konstigheter" som rör sex,,men eftersom han aldrig tidigare nämnt att han gillar att luxrunka vart allt bara jävligt fel o taffligt och jag har fortfarande svårt o tro på den förklaringen, men har valt att inte älta det med honom (faktiskt inte ens under bråk)
    jag valde att fortsätta trots det alltså måste jag försöka lämna det bakom mig, men minsta misstanke om nått fuffens så kommer jag inte köpa konstiga "förklaringar" utan då är det "tack o hej"

• Anonym (skeptisk men)

Vra ungefär i din sits, TS, för många år sedan (killen var runt 20 då). Hittade använda kondomer i hans sopkorg och drog slutsatsen att han haft sex med en annan. Han lovade och svor och nu, flera år efter att vi gjort slut, och mycket värre hänt mellan oss så vidhåller han att lyxrunkandet den gången var sant och jag tror honom. Nu finns ju inte längre någon orsak att ljuga!

Så visst kan det väl vara sant, men har du varit ihop med honom länge och han inte berättat om sin tendens till lyxrunkning förr så är det riktigt skumt. Använder ni inte kondom tillsammans så är det ganska uppenbart en lögn, verkar det som. Man KÖPER väl inte kondomer för att lyxrunka, man tar väl om man har hemma.

Finns väl NÅGON som gör det...

Lyxen i lyxrunkandet har jag förstått består i bra glid och att man inte får sagge överallt.

• Anonym (skeptisk men)
    Anonym (undrande) skrev 2010-03-31 20:14:11 följande:
    ja vi är fortfarande tillsammans . jag valde att trots mina starka misstankar gå vidare men visst fick sig tilliten en rejäl törn! När jag sen vart gravid 6 månader senare så vart jag EXTEMT svartsjuk och misstänksam vilket jag ALDRIG tidigare varit. allt beroende på den där incidenten. Jag är en väldigt sexuellt frigjord tjej och har inga problem med "konstigheter" som rör sex,,men eftersom han aldrig tidigare nämnt att han gillar att luxrunka vart allt bara jävligt fel o taffligt och jag har fortfarande svårt o tro på den förklaringen, men har valt att inte älta det med honom (faktiskt inte ens under bråk) jag valde att fortsätta trots det alltså måste jag försöka lämna det bakom mig, men minsta misstanke om nått fuffens så kommer jag inte köpa konstiga "förklaringar" utan då är det "tack o hej"
    Åh okej, så detta var längesedan och du valde att gå vidare och då ska du nog bara försöka sluta tänka på det... Annars gör du dig själv olycklig. Men jag förstår din oro och misstänksamhet, men vad ska man göra om man redan valt att gå vidare, skaffat barn ihop mm? jobbigt för dig, men försök komma över detta när du redan valt att gå vidare och skaffat barn mm.
  • Anonym (undrande)

Tack för alla råd o synpunkter. Jag har ju redan valt att  gå vidare men rätt var det är poppar tankarna upp (denna gång pga en tråd där lyxrunka nämndes)
    Vi har det bra tillsammans och jag har aldrig haft anlednign att misstro honom efter den där "grejen"

Svar på tråden lyxrunka?