• Anonym

lyxrunka?

Vi får väl hoppas på att han var kåt och ville runka. och som kille vill man kanske inte spruta ner sig själv och då använder man ju en kondom.
    Jag tror nog att det är väldigt stort skillnad mellan att knulla med kondom och runka med kondom för när man runkar så bestämmer man ju hur hårt man håller och kanske inte känner skillnad mellan att runka med kodis lr utan bara att man inte kladdar ner sig själv.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-29 22:36:19 följande:
    Vi får väl hoppas på att han var kåt och ville runka. och som kille vill man kanske inte spruta ner sig själv och då använder man ju en kondom. Jag tror nog att det är väldigt stort skillnad mellan att knulla med kondom och runka med kondom för när man runkar så bestämmer man ju hur hårt man håller och kanske inte känner skillnad mellan att runka med kodis lr utan bara att man inte kladdar ner sig själv.
    Bullshit. Lyxrunka gör bara fjortisar ett par ggr i livet för att känna hur det känns. I alla andra fall är det en helt rutten bortförklaring för att man varit otrogen och inte hajat att man undanröjer bevisen ist för att snåla med gummit. Blir det för kladdig? Då andvänder man papper eller fångar upp med handen. Det kan bli kladdigt med kondom med.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-29 22:42:41 följande:
    Bullshit. Lyxrunka gör bara fjortisar ett par ggr i livet för att känna hur det känns. I alla andra fall är det en helt rutten bortförklaring för att man varit otrogen och inte hajat att man undanröjer bevisen ist för att snåla med gummit. Blir det för kladdig? Då andvänder man papper eller fångar upp med handen. Det kan bli kladdigt med kondom med.
    Jaja det är vad du tror ja! Men det finns vuxna människor som också lyxrunkar!! och hur jävla kul är det att spruta ner sig själv och behöva torka upp det? eller fånga upp i handen??? det är väl ändå meningen att man ska kunan slappna av under orgasmen och inte behöva vara koncentrerad på att fånga upp spärman då kan det ju lika gärna va! och därav så är det smidigare med kondom!
  • Anonym

Tror det bara var en undanflykt. Lyxrunka var nåt man gjorde i tonåren för att känna hur det kändes med kondom, lära sig att dra på en utan allt för mycket strul. Inget man håller på med senare, möjligen om man har det som fetish coh tycker det är sexigare, lyxrunk för vuxna människor är ju mer att man använder olja eller nån hudkräm eller liknande

• Anonym

vari ligger lyxen med att onanera i en kondom? Förutom kostnaden för kondomen då?

• Anonym

Om han nu spänt på en katoy i stolgången var det ju bra att han skyddade sig.

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2010-03-31 18:47:12 följande:
    ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...) blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.
    Skit i det, gå vidare
  • Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2010-03-31 18:47:12 följande:
    ja jag tror ju tyvär han vart otrogen,,,typ som en sista grej innan allt blev allvar på riktigt mellan oss (även om det var det redan innan men vi hade inte köpt gemensam bostad, hade inte barn osv...) blir så äcklad av tanken o då när det hände så vände jag upp o ner på allt o berättade bla incidenten för hans brorsa som bara asgarvade o tyckte det var hysteriskt skojigt att hans brorsa lyxrunkat o sen jävlades med honom om det. men jag tror egentligen inte hans bror tror på den historien...men han vill väl försöka släta över det för min skull.
    Är ni fortfarande ihop?
Svar på tråden lyxrunka?