• Ulf Harrys Farsa

Ska det finnas speciella Charterflyg / Reguljärflyg där Barn under 10 inte får åka med?

Ja?

Ska det finnas Barnfria flyg så man slipper spring, skrik & gnäll?
    Kan ju vara lite enerverande på en 12 timmars till Malaysia.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 00:06
    Personligen, JA jag skulle gärna betala extra för ett sånt flyg. Nu åker jag reguljärt om jag ska på semester så antalet barnfamiljer är minimalt, men iallafall.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 13:22
    Det är ju tydligt att ,man ABSOLUT inte får ha åsikter om folks skrikiga skitungar iallafall. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 21:59
    Jag har inte röstat själv än så jag har ingen aning om hur Ni andra svarat.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska det finnas speciella Charterflyg / Reguljärflyg där Barn under 10 inte får åka med?
  • MissLillan

Nej det tycker jag inte... Isf skulle det kanske också finnas så man kan välja att inte sitta jämte nån som dricker/har druckit alkohol, nån som är flygrädd, as jobbiga suparsugna ungdomar, de med för mycket parfym, de som bara pratar hela tiden osv.

Finns öronproppar. 
  • Faber

Jaförfan.

Sist jag flög satt det en unge och gallskrek på golvet, inte för att han var ledsen eller hade ont utan det var lek det rörde sig om. Jag fick faktiskt fysiskt ont i örat, det var inte bara irriterande vilket jag kunnat leva med.

Alternativet är att Curl-Prettobrigaden tar ansvar och lär sina ungar att man inte kan upföra sig hur som helst när man inte är hemma utan ute bland främande människor.

• Ninso

Ja, det vore inte helt fel att kunna välja barnfritt flyg.

• FrejaMariah

Ja, fast då ska de barfria ha färre avgångar..

• Ulf Harrys Farsa
    FrejaMariah skrev 2010-03-30 00:04:16 följande:
    Ja, fast då ska de barfria ha färre avgångar..
    Varför då?
  • FrejaMariah
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-30 00:07:40 följande:
    Varför då?
    Ja, varför ska barnfamiljer bli begränsade i sitt redande om de utan barn ska bli det?
  • Ulf Harrys Farsa
    FrejaMariah skrev 2010-03-30 00:08:38 följande:
    Ja, varför ska barnfamiljer bli begränsade i sitt redande om de utan barn ska bli det?
    varför inte lika många avgångar? ska folk som vill ha lugn och ro få ett sämre utbud?
  • FrejaMariah
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-30 00:09:57 följande:
    varför inte lika många avgångar? ska folk som vill ha lugn och ro få ett sämre utbud?
    Det kommer att sluta med att ingen har råd att flyga.. Priserna kommer stiga sig skyhöga.. Fast å andra sidan fattar jag inte varför man ska ut och flyga för.. Speciellt på sommaren när det är så varm iaf..
    Är det i jobbet, så "får man skylla sig själv" (på sätt och vis).. Man har inte blivit tvingad att ta ett resejobb..
  • FrejaMariah
    FrejaMariah skrev 2010-03-30 00:16:58 följande:
    Det kommer att sluta med att ingen har råd att flyga.. Priserna kommer stiga sig skyhöga.. Fast å andra sidan fattar jag inte varför man ska ut och flyga för.. Speciellt på sommaren när det är så varm iaf..Är det i jobbet, så "får man skylla sig själv" (på sätt och vis).. Man har inte blivit tvingad att ta ett resejobb..
    Och för den delen.. Har man inte så pass karaktär att man säger till föräldrarna att hålla ordning på ungarna, då ska man inte klaga..
  • Ulf Harrys Farsa
    FrejaMariah skrev 2010-03-30 00:17:42 följande:
    Och för den delen.. Har man inte så pass karaktär att man säger till föräldrarna att hålla ordning på ungarna, då ska man inte klaga..
    Det har jag gjort vid några tillfällen, hur många föräldrar med stökiga ungar bryr sig? inga! Om dom hade haft nån kontroll alls hade ungarna suttit still och hållit igen brödluckan.
Svar på tråden Ska det finnas speciella Charterflyg / Reguljärflyg där Barn under 10 inte får åka med?