"Biggest Loser" utmaning from måndag vecka 14???
Jag gillar Biggest Loser. Blir så grymt imponerad av vad många av dom lyckas åstakomma både i vikt och in insikt av sina liv.
Själv behöver jag komma igång med träningen och det vore inte fel att äta lite nyttigare (framför allt med grönt) och gå ner ett par kilo i vikt på samma gång
Tänkte att när nu nya Biggest Loser börjar på måndag vore det väl bra att ta en utmaning medan den säsongen pågår (borde vara ca 6 veckor då det visas 4 avsnitt per vecka och varje säsong är ca 24 - 26 veckor).
Ska du hänga på?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 18:56
Kollade i TV tidningen och såg att det tydligen är 39 avsnitt av nya Biggest Loser, vilket då innebär att deadlinen för denna utmaning blir ca 10 juni = lagom till "sommaren".
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 16:43
Min tanke med tråden är mest pepp. Vill några av er föra lista på vad som händer med er vikt får ni gärna göra det. Själv ska jag fokusera på allt bra jag gör t ex hur mycket jag tränar, promenerar, äter bra mm.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 16:25
FÖRSTA UTMANINGEN för de som vill hänga på: Armhävningar varje dag under vecka 14 och 15. För varje dag försöka lägga till en till. Om det är på knäna eller vanliga har ingen betydelse - Lycka till!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 08:33
ANDRA UTMANINGEN: Situps. Samma upplägg. Kom igen tjejer!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 08:35
Bra tankar:
Det är mig det handlar om och ingen annan!
Balans
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-06 10:03
UTMANING FRAM TILL MIDSOMMAR:
Situps varje dag f rom 7 juni = 18 dagar. Man gör så många man själv vill. M¨ålet är dock att bli bättre