Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Halva reapriset!!! del 2

Tezz80 skrev 2010-03-31 20:48:39 följande:
    såg att det var likadant här i GBG..på Allum
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    aglili skrev 2010-07-09 12:58:03 följande:
    I min butik (Helsingborg) gällde 3 för 2 alla. Stod stora lappar överallt.
    samma här, hörde tom expediten berätta på engelka till en shoppande turist att han skulle ta ett plagg till eftersom det var 3 för 2-...
  • AochJsMamma
    Pokergirl skrev 2010-07-09 20:57:05 följande:
    Det är väl dom extra 25 % man med sms får?!
    jag använde det idag, visade sms:et o fick 25% på ett par capri jeans, ska till ett annat Kappahl imorgon o köpa en tunika med sms:et.
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-07-15 23:29:46 följande:

nån som vet när hemtex börjar sin rea för medlemmar? när började dom förra året?

snorky du brukar ha koll

här har de haft stooor rea i flera veckor, jätteutplockat!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Du och Jag ver2 skrev 2010-07-22 20:57:01 följande:
    Åhå - får man vara med här?!??! ÄLSKAR halva priset reor! Så har självklart fyndat en massa på Kapp Ahl idag!

AnkiFalun - la precis upp en filmsnutt i min blogg på mina fynd! duochjag.babyblogg.se/154915/Shoppat/

Sitter och funderar - är det bytesrätt på reakläder?! Grejen är den att på måndag ska jag snittas - å tittar det då ut en pojke så skulle vi behöva uppdatera en hel del i garderoben!! Eller kan det tom vara så att halva priset rean gäller för alla from måndag? (för det med sms'et gällde väl bara tom söndag!?) Fast, när en annan är på benen igen är väl allt slut då...
    det är en veckas öppet köp, om du syftar på Kappahl.
  • AochJsMamma
    Moonlight83 skrev 2010-07-24 14:07:28 följande:
    Tror det var någon som ringde åhlens och då sa de att de skulle börja nu på fredag.Borde gälla alla butiker.
    tror ni det är halva rean på externa märken oxå? har för mig att det brukar vara 30% på externa, nån som vet/minns?
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-07-30 13:01:08 följande:

kom oxå hem från åhlens nyss, handlade för ca 2000kr. blev några didrikssons skaljackor för 175kr/st

pippi tunikor 65kr/st pippi pyjamaser 75kr pippi strumpbyxor 35kr pippi plysch byxor 50kr

abeko regnvantar 50kr, edc svarta jeggings till mig för 75kr edc vit tröja till mig 35kr.

ska dit nu igen då jag behöver byta storlek på vissa saker. tur man bara har 5 min gångväg dit, men det regnar så det blir bilen iaf. lär nog handla mer

Har nog handlat för 6000kr bara på reashopping denna veckan.

Frölunda Torg eller City?
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-07-30 15:15:32 följande:
    om du besöker city meddela gärna om det var halvarea på märkeskläderna
    var det halva rean på didrikson?
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-07-30 15:52:43 följande:
    japp. på alla kläder, även dam märkes kläder samt halvarea på leksaker.
    jag köpte ett par Superfit skor häromdagen, på rea. De får nog åka tillbaka o köpas om på halva rea, känns ju sådär kul bara några dagar senare annars... Frågan är om jag kommer iväg idag, tveksamt!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2