Halva reapriset!!! del 2
Alltså, vi kommer vara luspank i slutet av månaden

Shoppat på Stadium, håller med om att det är en tok br area. Köpt varor för ca 7 000 kr, betalat ca 1 700. Köpt Timberland skor i olika modeller till äldsta sonen, dito till sambon, North face skor till mig, Lacoste skor och Puma skor till mig, två Didriksons regnställ och en Didriksons skaljacka till äldsta sonen, mm mm.. supernöjd! ![]()
gick tillbaks till stadium igår och de hade lagt fram lite nya saker på rean, köpte ett cross vinterset, jacka och byxa till lillan, jackan var så snyggt mönstrad med blommor, ord pris var 1399kr och jag betalade 400kr. köpte även hjälm med grönt spänne för 50kr. och lite fler par skor, frågade etfter timberland skorna och han hämtade ett par från lagret, verkar som om de medvetet inte lagt fram dem.
har handlat jättefina kläder o skor till barnen för ca 2000kr, mannen ville köpa ett par joggingskor till sig själv så kanske går till ett annat stadium idag, ska även lämna tillbaka två par didriksons överdragsbyxor som inte passade barnen, synd de kostade bara 99kr. fyndade dock ett par fix överdragsbyxor igår på lindex för 99kr.
Finns det någon ica maxi i gbg som har halva reapriset på leksaker?
Tack Passau, låter inte som att det är värt att åka då.. Synd då sonen snart fyller år, hade varit perfekt!
Pop har aldrig halva rean. Däremot 70% ibland.
Ngn som vet när Åhlens börjar sin rea på rean?
20% på badrumstextilier o sängkläder samt 15% på multimediaavd på Åhlens, gåller hela helgen ( iaf här i GBG).