Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Halva reapriset!!! del 2

Förälskad skrev 2010-07-31 21:48:14 följande:
    Ja får kika i butiken där jag bor, jag hoppas det finns kvar i någon färg öht.

Alltså, vi kommer vara luspank i slutet av månaden Tungan ute
    haha samma här, tur att man precis börjat jobb aigen ef´ter föräldraledigheten
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 21:54:45 följande:
    fanns en del...
    hittade lite pippi och lite didrikson...
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    lägger d jag vill ha som utgångsbud och sen e d ju 10 dagars byte om jag inte får d jag vill... d va därför jag vågade chansa
    smart!!
  • AochJsMamma
    Tessie tessie skrev 2010-07-31 22:42:24 följande:
    Jag var på maxi i förra veckan och då hade de inte rea på trehjulingar. Vet ni om de sänkt fler reagrejjer nu i veckan? I så fall måste jag dit och titta. Du som köpt trehjuling där idag vilken stad var det? Jag bor i jönköping.
    Göteborg...
    charmmiss skrev 2010-07-31 22:49:05 följande:
    hennes nick kanske kan ge dig en ledtråd
  • AochJsMamma
    Tessie tessie skrev 2010-07-31 22:42:24 följande:
    Jag var på maxi i förra veckan och då hade de inte rea på trehjulingar. Vet ni om de sänkt fler reagrejjer nu i veckan? I så fall måste jag dit och titta. Du som köpt trehjuling där idag vilken stad var det? Jag bor i jönköping.
    var på ett annat Maxi idag, de hade ingen rea alls, trehjulingarna var på ord pris
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-08-01 20:34:07 följande:
    Vilken maxi var det de tog 199 då och var det frikopplade pedaler?
    Maxi Mölndal tog 199, tror inte det var frikopplade pedaler, men det har vi på den andra (en Kettler) så det gör inte så mkt för vår del, men det är en superfunktion..
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-06 20:10:09 följande:
    då kanske det hade räckt med 25?
    vad har Wilma för fotmått? Alex har 23 i skor, köpt 24 att ha i höst o vinter..
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-06 20:33:33 följande:
    hennes fot är 14,5cm
    hur lång är alex fot?
    13, 5 ca.... har 23 på de flersta skor, men köpt 24 på superfit skorna (både höst paret o vinterparet). Skijer ju så olika mellan olika märken storleksmässigt...men nu har hans fötter inte växt så mkt på ett tag så de kommer väl snart explodera!
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2011-01-12 08:30:19 följande:
    stora.
    de är inte så stora längre, snarare normala
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • AochJsMamma
    TinaZ skrev 2011-01-20 17:37:35 följande:
    Var i göteborg då? Jag ska dit o shoppa imorgon (men jag har ju ingen bil eller så....)
    Du får gärna tipsa om fler intresaanta barnklädesaffärer i Gbg.

Om inte pengarna tar slut redan efter besök på polarn och åhlens förstås
    Villervalla ligger i Haga i Göteborg, Haga ligger mellan Vasastan och Linnéstan kan man säga.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-01-27 15:05:16 följande:
    är kappahls overaller lite i storlek ??? jag köpte stl 104 o den funkar att ha nu hon är 92 och till nästa säsong blir hon ca 98-104. jag borde ha tagit stl 110?? men hon har nu en i stl 92, därför jag tänkte att hopp över 2 stl.
    min son är oxå ca 92 nu ich jag hde absolut räknat med att 104 räcker till nästa år! De ska ju kunna röra sig också. Behåll du 104!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    Line80 skrev 2011-07-29 11:38:13 följande:
    det är de större jackorna som kostar 455:- tror jag det var.. de små reas för samma som på nätet.

de stora kostar 555 kr i butik.
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma

Shoppat på Stadium, håller med om att det är en tok br area. Köpt varor för ca 7 000 kr, betalat ca 1 700. Köpt Timberland skor i olika modeller till äldsta sonen, dito till sambon, North face skor till mig, Lacoste skor och Puma skor till mig, två Didriksons regnställ och en Didriksons skaljacka till äldsta sonen, mm mm.. supernöjd!

• AochJsMamma
    siiina skrev 2011-07-29 21:07:49 följande:
    ja, jag är ganska säker på att babyjackorna är dyrare i butik för jag ringde en tjej som jobbade på POP för att höra med storlek och så och då blev hon förvånad över att babyjackorna var så billiga på deras hemsida, och då sa hon att de var dyrare i butiken. 
    japp, är 110 % säker, iallafall på samtliga butiker här i GBG. Jag betsällde sönernas skaljackor på nätet då det var billigare än i butik (innan det blev 3 för 2).
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2011-07-30 09:25:11 följande:

gick tillbaks till stadium igår och de hade lagt fram lite nya saker på rean, köpte ett cross vinterset, jacka och byxa till lillan, jackan var så snyggt mönstrad med blommor, ord pris var 1399kr och jag betalade 400kr. köpte även hjälm med grönt spänne för 50kr. och lite fler par skor, frågade etfter timberland skorna och han hämtade ett par från lagret, verkar som om de medvetet inte lagt fram dem.

har handlat jättefina kläder o skor till barnen för ca 2000kr, mannen ville köpa ett par joggingskor till sig själv så kanske går till ett annat stadium idag, ska även lämna tillbaka två par didriksons överdragsbyxor som inte passade barnen, synd de kostade bara 99kr. fyndade dock ett par fix överdragsbyxor igår på lindex för 99kr.

Frölunda torg eller? Är det värt ett besök?  Har varit på den i Sisjön, helt klart bäst utbud hittills! Speciellt om ni ska köpa skor till mannen, de hade mkt till dem där. Allum var VÄRDELÖST, Backaplan rätt dåligt det också.. cykelhjälmen köpte vi oxå, superbra pris o satt som en smäck.
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2011-07-30 16:25:26 följande:
    yes på frölunda torg, finns inte så mycket kvar till barn, de hade två par cross vinterklädset kvar till pojkar, du har väl två pojkar? kommer dock inte ihåg storlekarna, men de var inte så stora och så var de svarta, barnskor fanns bara de mindre storlekerna kvar.tittade inte på damavdelningen då jag är gravid. mannen ville köpa skor men hitta inget, var på sisjön idag och han köpte ett par löparskor där men det var utplockat i hans storlek.

aha, ok, skippar nog att åka dit då, behöver ju inget egentilgen.. Kul att ni hittade skor, vi köpte skor med Gore Tex till oss oxå att ha i höst.
  • AochJsMamma

Tack Passau, låter inte som att det är värt att åka då.. Synd då sonen snart fyller år, hade varit perfekt!

• AochJsMamma

20% på badrumstextilier o sängkläder samt 15% på multimediaavd på Åhlens, gåller hela helgen ( iaf här i GBG).

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2