Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Halva reapriset!!! del 2

Nån som vet om Åhléns har startat? Hur ser läget ut på Lindex?

• ÖNadja

Vad tusan, börjar åhlens på måndag. Tror ni det fortsätter på Lindex då eller tror ni de blir ett uppehåll innan de gäller alla?
    Kappahl brukar ju göra så ibland.

• ÖNadja
    star67 skrev 2011-01-21 15:36:56 följande:
    något ska hända på måndag men man vet inteObestämd jag hörde en personal som pratade men sin bekant o hon sa att på måndag bla bla... kanske blir för alla.
    Då blir de säkert för alla. Känner att ja kan inte köra 7 mil så fort varje butik startar. Glad
  • ÖNadja
    star67 skrev 2011-01-21 16:04:42 följande:
    finns mycket på åhlens att fynda??
    I höstas köpte ja jätte mycke på åhlens rea. Hade nog iof ett lätt storlek (68-74/80 & 104/110) att hitta, men ja köpte mycket vanliga kläder. På herr hade dom även halva rea och köp 3bf2 på underkläder så de blev mycke sånt till sambon också.
  • ÖNadja
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 11:13:31 följande:
    Meeeh, vad orättvist. Här fanns inte en enda windstopper på Lindex och inga rosa eller blå Fix-jackor heller. Varför är det så olika? Nästa gång Lindex rear tänker jag åka hem till syrran i Nacka och bo där tills rean kommer igång.
    När Kappahl startade hade dom flera ws på rea, köpte en för 100 kr, å i höstas köpte ja en för 65 kr. Flört
  • ÖNadja
    Wailea skrev 2011-01-23 21:06:40 följande:
    När jag shoppade och de såg mina högar frågade de bara om jag hade fått sms men bad inte att få kolla på det!

Hon som hade blivit ombedd att radera det (längre bak i tråden) måste råkat ut för ett riktigt knasigt Lindex, meningen är väl att de ska rensa bland allt gammalt nu och sälja så mycket som möjligt! 
    Så knasigt, sms:en gäller ju dessutom inte vid bara ett köptillfälle utan till ett visst datum.
  • ÖNadja
    soda skrev 2011-01-24 22:49:47 följande:
    Jag var iofs i Eskilstuna på lindex, på ena lindex var det  endast massor av vinterjackor på rean, på det andra fanns det fem stycken ws:ar men inget annat i ytterkläder.
    Var även in på pop där fanns det skalbyxor för 220:- och några skaljackor kvar, och en drös med gula ws:ar kvar!
    Vanliga kläder var nästan helt urplockat, fanns en del pyjamser.
    & vuxen ws:ar fanns det en del, jag köpte två stycke 175:-/st istället för 595;- / st
    Ja va å köpte en turkos ws till mej i söndags å den gick på 295 kr , vilka färger å storlek kötpe nu? Tänkte om det kan vara det som skiljer?
  • ÖNadja
    ÖNadja skrev 2011-01-25 11:56:29 följande:
    Ja va å köpte en turkos ws till mej i söndags å den gick på 295 kr , vilka färger å storlek kötpe nu? Tänkte om det kan vara det som skiljer?
    Jag ringde dit själv å kollade. Glad  Det var för att dom svarta va äldre modeller och den turkosa va höstens färg å modell. Glad
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2