Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Halva reapriset!!! del 2

Mineo skrev 2011-07-18 20:41:38 följande:
    här har kappahl haft halva rean sen förra veckan för alla!!

Ja är lur på att det varit igång här också ett tag, men tyvärr så är närmaste butik 4 mil bort så det är FL som håller mej uppdaterad. Glad
  • ÖNadja
    Kinne79 skrev 2011-07-19 15:11:08 följande:
    Mitt Lindex börjar i morgon, men vet att de redan börjat i Ystad.
    Hur kan du veta det?
  • ÖNadja

Ja ringde mitt Lindex och frågade, sa att en annan butik började idag å frågade då om dom börjar imorrn. Hon sa då att ibland börjar vissa tidigare för att dom kankse har ett stort lager, men hon sa också att det borde vara nånting på gång.
    Det skulle finnas folk i butiken från kl 8 på morgonen så ja tänkte prova ringa då å kolla! 

• ÖNadja

helt fantastiskt skrev 2011-07-19 23:38:11 följande:
    Hinner du då kanske du kan skriva en liten kortis här vad de sa! Någon som vet om man kan handla till reapriset innan sms för som nämnts tidigare brukar sms komma runt 12-14 och jag kan nog bäst på förmiddagen... Fråga2 någon som kan linköpings bästa lindexbutix city eller ikano?? Ska dit senare!! Vore gott att få fynda lite nu storgrabben växer så det knakar och sliter massor på kläderna å lillpojken sliter inget ännu men små bebiskläder är ju alltid riktigt kul att köpa finns så mycket fint!! Tråkigt att utbudet försämras så killar som passerat 86-92!! Flick finns ju alltid mycket mer till med tanke på att variationerna är mycket större, är väldigt öppen för färger prickar och dylikt men volanger och kjolar känns för mig fel på en kille!! Som sagt vi hoppas på imorgon!!! Mammor och pappor här ska fyndas, hihihi hoppas vi iaf :) :) Sov gott!!
    Det kan jag göra! Glad

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51131479.html        Lindex tråden
  • ÖNadja

Jag hade så bråttom att ta mej iväg imorse så efter rapport hit så skyndade jag mej att rusta barnen så vi skulle komma iväg i tid!

Jag ringde Lindex kl 8 imorse och frågade om dom skulle börja, vilket hon då bekräftade.

Hittade MASSOR! ord pris ca 3700 kr och ja betalade ca 1200 kr.

Pop känns inte riktigt värt att åka till, tycker det är nog dyrt även på 70%. Blir det verkligen billigare med 3 för 2? kanske för er som köper 30 plagg, men för sånna som mej som köper 3-5 plagg tror ja inte att det blir nå billigare nu mot för tidigare år på 70%.           

• ÖNadja
    Alexi skrev 2011-07-21 16:03:12 följande:
    Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!

Jag handlar det jag kan för hösten/vintern och det mesta till nästa sommar.
  • ÖNadja

Nån som vet vart ja kan få tag på bra rabatt på fotoböcker eller tom. kanske gratis fotobok?

• ÖNadja

Ringde Kappahl och frågade hur det såg ut och hon sa , i butiken, att de kommer mest troligt inte bli nån halva rea som dom hade hört.

Nån mer som kan ringa å kolla?

• ÖNadja

Jag vet att det är fult, men vad tror ni om detta upplägg, det borde väl fungera?

Jag handlade på Kappahl i torsdags, öppet köp går ut imorgon. Hinner det blir halva reapriset imorgon åker jag in och köper om och får tillbaka pengar - inga problem. Men om det INTE startat imorrn, kan ja då åka in, köpa om och då få en vecka till öppet köp? då har ja ju garderat mej en vecka till när halva rean ska börja?  Det handlar ändå om att få tillbaka 800 kr...

• ÖNadja

Ja handlade på Kappahl igår och frågade om hon ville se sms:et men hon sa att det räckte med kortet :)
    22 plagg för 585 kr, ord ca 1800 kr :) 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2