Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Halva reapriset!!! del 2

På mitt lokala köpcenter har dom aldrig halva rea priset på barnkläder på kapp ahl, dom påstår att dom inte får ha halva reapriset på barnkläder. Men åker man till grannstäderna så har alltid deras kappahl halva reapriset på allt, inkl barnkläder! Lite mysko tycker jag...........

H&ms barnrea brukar jag tycka är skräp, aldrig speciellt billigt utan alla plagg kostar 50 eller 100 kr (iaf här hos oss) men Lindex halv rea priset rea längtar man efter nu!!! 

• Scarlett77

Någon som vet om åhlens fortfarande har halva reapriset?

• Scarlett77

Tack! Då tar jag en sväng dit, säkert utplockat nu men nått fynd kanske man kan göra :)

• Scarlett77

Någon som vet när Åhlens brukar dra igång sin halva reapriset rea???? :)

• Scarlett77
    passau skrev 2011-01-04 15:35:54 följande:
    Se sid 78 inlägg 774 där står förra året... Ligger magsjuk i Thailand...
    Tack för listan och kyra på dig din stackare, magsjuka är nog så illa och på sin semester, fy!!!
  • Scarlett77

Brukar H&m rea sin rea? Tycker alltid deras rea är lite dålig, aldrig direkt billigt!

Såg idag att Lindex börjat med 2 för 1 men det gäller bara strumpor haha kan man ju vara utan :)

Åhlens körde köp 5 betala för 4 på vissa grejjer, inte heller så lockande. Dom hade väldigt dåligt med leksaker på sin rea än så länge....det var mest grejjer som var med på förra rean i sommras tyckte jag men det verkade dessutom som dom dragit ner ordentligt på hela sitt sortiment med leksaker.

• Scarlett77

Lindex har inte börjat än iaf...

• Scarlett77

Jag frågade sist jag var på Åhelens (tisdags) men fick svaret att dom inte visste, det tror inte jag på men dom kanske har någon policy att dom inte får tala om det för jag vet att jag frågat på lindex flera gånger under dom gågna åren men får aldrig ett riktigt svar.

hipmarygirl skrev 2011-01-13 08:03:54 följande:
    Ingen som ringt Åhlens o frågat?
    Men om du ringer och frågar så dela gärna med dig av infon här för jag väntar så på deras halva reapriset rea, har spanat in massa fint :D
  • Scarlett77
    eilenna78 skrev 2011-01-16 22:09:40 följande:
    Någon som vet när Åhle'ns kör igång sin halva rea-pris-rea?
    Det undrar jag med! Förra veckan fick jag sms om tag 3 betala för 2 men jag vill ju ha halva reapriset :D
  • Scarlett77

Jag ringde åhlens nu, dom kommer inte börja med halva reapriset denna veckan utan fortsätta ha köp 3 betala för 2......fan också :)

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2