Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Halva reapriset!!! del 2

Har coop börjat med halva rean idag? Jag va där igår och då var det ingen halva rea priset :(

Idag fyndade jag på Åhlens, jag var inne på lindex men gick igen för det var så lång kö, ångrar mig nu., jag kunde ju kollat om det fanns overaller i stl 86 där.

På åhlens var det halva på all rea trots skyltar som sa upp till halva rea priset, jag fyndade leksaker till sambons syskonbarn, vi kommer aldrig ihåg när dom fyller så det är perfekt att ha ett litet lager med presenter :) Bland annat fanns det en "Scetch and skew" eller vad det heter som var som en hello kitty handväska, tror den kostat runt 300 och jag köpte den för 64.50.

Lidl har också rea, barnkläder för 20 kr styck och leksaker för 20-30 kr styck, bland annat jättefina disneypussel med cars, nalle puh och nån prinsessa. Varje kartong innehöll 10 pussel tror jag det var och kostade 20 kr. Ica Maxi tog 50 kr styck för Hello kitty docksäng samt hello kitty dockvagn vilket jag tycker är superbilligt!

• Scarlett77

Åh jag som var i uddevalla idag, va synd!!!

• Scarlett77
    Wailea skrev 2011-01-24 20:31:21 följande:
    Var tvungen att "spara" lite mer pengar idag

Shoppade på Lindex & Cubus ord pris 1000+ något, nu 270kr.

De hade hängt fram lite mer på Lindex men mest väldigt gamla saker, lite somrigare plagg och fler fula julkläder...

Men hittade två luvjackor på pojk de tydligen missat var med på rean innan, ett par tshirtar och lite strumpor. Plus en jacka till stora tjejen på Cubus. Allt för 270kr så jag är nöjd idag med

Hann dock inte till Coop. Halva rean på Åhlens men inget jag ville ha. Finns dock vinterkläder med på rean men inte särskilt snygga men väldigt billiga, tror det var en hundring för byxorna och kanske 150 för jackorna om någon behöver dagis plagg är de ju helt ok... 
    Haha visst är det svårt att låta bli att shoppa när det är så billigt!!! Jag har tappat kollen på hur många tunikor och klänningar jag köpt till min tjej att ha till hösten :D Tur att jag inte har bil ananrs hade jag väl åkt och kollat rean varje dag!
  • Scarlett77
    sheena08 skrev 2011-01-24 17:38:06 följande:

Det kanske inte är jätteintressant men här är länkar till mina reafynd =)

rockbarnet.blogspot.com/2011/01/fyndat-pa-lin...
    rockbarnet.blogspot.com/2011/01/resten-av-lin...

Jag hoppas också på coop rea här, har dock inte haft möjlighet att åka iväg och se efter.
    Någon mer som har bilder på sina fynd?

Va fina grejjer du fått!!! Jag är dödligt avundsjuk på dom svarta leggingsarna med vita prickar, jag fick tag på dom i rosa och visst dom är jättefina men jag hade velat ha dom i svart, säg till om du vill sälja dom när du tröttnat på dom :D
  • Scarlett77

Någon som vet om Coop trollhättan börjat med halva rea priset???

• Scarlett77
    star67 skrev 2011-01-30 13:14:06 följande:
    JAG TOG 62 DET VAR SISTA SOM VAR KVAR SKA TILL BUTIKEN SEN OCH PROVA HUR DEN SER UT! OM DEN BLIR FÖR LITE SKA ÄNDRA TILL STL68. HAN HAR STL 68 PÅ VANLIGA KLÄDER MEN OVERALLER BRUKAR VARA LITE FÖR STORA + ATT JAG HAR EN I STL 68 SOM ÄR LITE STOR.
    Jag köpte en 68 till min tjej som ligger på stl 62/68 nu, men den var för liten!! Den va också från lindex så jag tror deras overaller är lite små.
  • Scarlett77
    Karlisle skrev 2011-02-01 22:10:13 följande:
    Funderar på att köpa en vinteroverall till dottern på Kappahl till nästa vinter. Halva reapriset känns så lockande! Hon föddes i aug -10, 51 cm lång och är idag, snart 6 månader senare 67 cm lång och har (oftast) storlek 68 nu. Vilken storlek ska jag tänka inför nästa vinter, eller är risken ganska stor att jag köper fel? Då har hon ju ändå börjat gå (får vi hoppas) och då kan man ju inte ha en för stor storlek som det gick att ha den här vintern när de bara ligger i vagnen.

Vad tror ni??
    Min tjej föddes i början av oktober och är 65 cm lång nu, jag har skaffat en tunnar fleeceoverall på halva reapriset till henne i stl 80 och om jag hittar någon bra kommer jag köpa en tjockare vinteroverall i stl 86, har dock inte hittat några vinteroveraller alls på rean!

I ditt fall hade jag nog defenitivt köpt 86 på overallen :)
  • Scarlett77
    star67 skrev 2011-02-01 16:12:40 följande:
    någon har använd de här kupongerna nu??
    det står Pampers Baby-Dry på nummer 2 , 3 finns inte kvar NEW-BABY NU STL 2,3. DET GICK INTE ATT ANVÄNDA DE. det var en ny personal där jag hade en kupong på 10 kr om man köper 6 barn mat nu jag kollar på kvittot att han har inte dragit 10 kr hellre va dumt han var Demon
    www.tradera.com/Rabattkuponger-Pampers-New-Ba...
    Men det står ju att kupongerna gäller till Juni, det måste väl bara varit att blöjorna var slut tillfälligt för dom kan väl inte sluta tillverka/sälja blöjor i stl 1,2 och 3.
  • Scarlett77
    Therese1981 skrev 2011-03-19 07:06:16 följande:
    någon rabatt på hm?
    H&M Har 10% rabatt på alla barnkläder på nätet, finns även en kod som gäller 20 % på alla barnkläder tom juni tror jag. sen är det köp 3 betala för 2 på alla barnkläder i H&Mbutik för medlemmer.
  • Scarlett77

Men det är inte halva reapriset på vare sig lindex eller åhlens än va, bara vanlig rea?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2