Inlägg från: Tessie tessie |Visa alla inlägg
  • Tessie tessie

Halva reapriset!!! del 2

Läste i lindextråden att någon handlat på 2bf1 på barnavdelningen också. Någon som vet hur det ser ut i falun, borlänge? Är det 2bf1 på lindex där? I så fall kanske man skulle försöka ta sig dit imorgon?

• Tessie tessie

Har ni sett att det är t2b1 på shoponline, även barnkläderna! Låter ju som att det borde va det i butik också då.

• Tessie tessie

Jag ringde lindex i jönköping. Inget 2f1 eller halva rean ännu på barn. Hon trodde däremot att det inte var omöjligt att det skulle bli i veckan. Vi får fortsätta ha ögonen öppna:) Jag hoppas att man får ett medlemssms snart, det brukar det ju komma.

• Tessie tessie

Jag var på maxi i förra veckan och då hade de inte rea på trehjulingar. Vet ni om de sänkt fler reagrejjer nu i veckan? I så fall måste jag dit och titta. Du som köpt trehjuling där idag vilken stad var det? Jag bor i jönköping.

• Tessie tessie
    charmmiss skrev 2010-07-31 22:49:05 följande:
    hennes nick kanske kan ge dig en ledtråd
    Haha. Tack för tipset:)
  • Tessie tessie

Jag var till maxi idag och fick förklarat för mej att rean kan skilja väldigt mycket från butik till butik. Jag får väl hoppas att de sänker trehjulingarna så småningom. Någon som vet någon annan butik med billiga trehjulingar annars?

• Tessie tessie

Jag hoppas på pop, lindex och kappahl denna veckan... återstår att se. Tänkte åka ner till stan nu på förmiddagen iaf. Fast visst brukar de väl ha omskyltningar och erbjudanden from tisdagar  eller torsdagar eller har jag fel?

Fyndade en didriksson jacka till min tjej på stadium. 149 på halvarean. Kostade 450 ordinarie pris, så jag är nöjd!:)

• Tessie tessie

Pop hade sänkt de ytterkläder som var på 30% tidigare till 50%. Jag passade på att köpa en skaljacka till våren. Ett litet tips bara;)
    ¨-

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2