Halva reapriset!!! del 2
Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?
Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?
Tack Winters! Nu ska vi låta Visakortet jobba lite.. *gnider handflatorna mot varann*
Åh, jag har tokshoppat idag! Köpte bland annat shorts från Stadium till yngsta sonen för 24,90:-, byxor till dottern 39,90:- och Everestjacka till sonen för 99:-. På Team Sportia hade de "Ta 3 betala för 2". Där fyndade jag bland annat Didrikssons stormbyxor till sonen för 229:-. Fick ett par Nikebyxor gratis då jag köpte tre plagg.
Hittade inget till barnen på Åhlens, däremot till mig själv.
Och så avrundade jag med att tokshoppa t-shirtar till tonårssonen och sambon på JC för..tadaa..33 kronor styck!
Jag hittade massor med fint till flickor i storlekarna 92-104 på både Lindex och Åhlens. Tips till er som har döttrar.
Indiska i Eskilstuna har inte halva reapriset än.
Tror jag betalade kring 1000:- för allt jag handlade och jag fick knappt med mig alla påsar. Nu har jag _sparat_ massor! Och vi är rustade inför dagis- och skolstart.
På HM i Eskilstuna hade de vinterstövlar till flickor för 50:- paret. Har inte varit och kikat själv, men fick en rapport från mamma. *s*
Fick nyss sms från MQ att de har upp till 70% på rean.
Men, vad sega La Redoute är. Brukar de vara såhär sega?
Jag beställde i söndags och det står att min order är mottagen och "strax" ska börja packas. Det har stått så sedan söndag eftermiddag.