• Nape

Halva reapriset!!! del 2

Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?

• Nape

Tack Winters! Nu ska vi låta Visakortet jobba lite.. *gnider handflatorna mot varann*

• Nape
    hipmarygirl skrev 2011-07-26 20:39:49 följande:
    Blir det halva på Åhlens imorgon??
    Japp, läste i tråden att det skulle börja nu imorgon. Tjohoo!
  • Nape
    hipmarygirl skrev 2011-07-26 21:04:53 följande:
    Det har jag helt missat men åhh vad roligt!! Vart står det?
    Någon sida bakåt.
    Ska bli superskoj att fynda på Åhlens!
  • Nape

Åh, jag har tokshoppat idag! Köpte bland annat shorts från Stadium till yngsta sonen för 24,90:-, byxor till dottern 39,90:- och Everestjacka till sonen för 99:-. På Team Sportia hade de "Ta 3 betala för 2". Där fyndade jag bland annat Didrikssons stormbyxor till sonen för 229:-. Fick ett par Nikebyxor gratis då jag köpte tre plagg.
    Hittade inget till barnen på Åhlens, däremot till mig själv.
    Och så avrundade jag med att tokshoppa t-shirtar till tonårssonen och sambon på JC för..tadaa..33 kronor styck!

Jag hittade massor med fint till flickor i storlekarna 92-104 på både Lindex och Åhlens. Tips till er som har döttrar.

Indiska i Eskilstuna har inte halva reapriset än.

Tror jag betalade kring 1000:- för allt jag handlade och jag fick knappt med mig alla påsar. Nu har jag _sparat_ massor! Och vi är rustade inför dagis- och skolstart.

• Nape
    Tensia skrev 2011-07-27 20:28:13 följande:
    Hur är det i era kappahl butiker nu? Här är det bara ta tre betala för två, jag vill ju ha halva reapriset ju
    Eskilstuna har haft halva reapriset sedan ett tag tillbaka redan. (Har inte koll på dagarna, semester. *s*)
  • Nape

På HM i Eskilstuna hade de vinterstövlar till flickor för 50:- paret. Har inte varit och kikat själv, men fick en rapport från mamma. *s*

Fick nyss sms från MQ att de har upp till 70% på rean.

• Nape
    Dragonia skrev 2012-02-03 17:02:34 följande:
    I Kista fanns det typ ingenting kvar på rean, det är inte värt ett besök! På Indiska..
    Eskilstuna med. Tomt, tomt, tomt. Ingenting till hemmet utan EN ställning med några kjolar, ett par byxor och lite blusar. En korg med halsdukar.
  • Nape

Men, vad sega La Redoute är. Brukar de vara såhär sega?

Jag beställde i söndags och det står att min order är mottagen och "strax" ska börja packas. Det har stått så sedan söndag eftermiddag.

• Nape
    Zuzziwoman skrev 2012-03-16 15:57:27 följande:
    Jag fick mejl samma dag att ordern skickats, samtidigt som jag fick sms om att jag kunde hämta paketet
    Glad
    Hm, då tar de inte beställningarna i ordning. Min beställning står fortfarande som "mottagen". Har stått så i fem dygn, irriterande!

Jag googlade på dem och såg att vissa fått vänta tre månader på sin beställning. *grrr*
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2