Halva reapriset!!! del 2
La Redoute skickade mig lite reklam. 40% rabatt på allt i deras Outlet. Jag vet inte om koden är personlig? Annars kan jag skriva den här om någon vill ha?
La Redoute skickade mig lite reklam. 40% rabatt på allt i deras Outlet. Jag vet inte om koden är personlig? Annars kan jag skriva den här om någon vill ha?
Hittade inte alls mycket på vårt Åhlens (Eskilstuna). Fanns knappt nåt i "våra storlekar", men har man små barn ska man nog skynda sig dit och fynda. Ett par plyschbyxor för 30:- till sonen blev det.
Ett par skor till sambon, två par kallingar till tonårssonen, två linnen till dottern och byxor till mig på Stadium- 222 kronor. Inte illa pinkat (hade gärna köpt meeeer, men hittade inget *s*).
Haléns har upp till halva reapriset nu. Rött pris gäller.
Nu är jag sur på mig själv. *s*
Sonen behövde en ny jacka akut, så jag tänkte köra ett sista varv på rean. Hittade en jacka på Stadiums rea för 199:- och för att få halva reapriset var jag tvungen att nosa upp 4 plagg till. INTE lätt.
Det blev en bikini till dottern (som redan HAR 3 bikinis- hur många behöver man? Sommaren är dessutom SLUT.), en bikiniunderdel (Varför? Jag har inget som matchar den och jag tänker ju inte vara toples), ett par stringtrosor (jag har slutat använda string för flera år sedan) och en lila t-shirt till sambon (han passar inte alls i lila).
Jag fick ihop 5 plagg, fick halva reapriset och betalade typ 228 för en jacka + 4 plagg vi verkligen inte behöver. Men, det var ett kap, tänkte jag.
Och så gick jag in på Lindex. Där deras jackor kostade 100 kronor..
GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kollegan fick mejl om att det är halva reapriset på JC.
Underbart! Trodde inte jag skulle hitta så mycket på Ellos rea, men det blev en del. Tröjor till sonen och dottern från 12,50:- styck. Trosor och kalsonger, koftor och innejympaskor. Praktiskt taget gratis.
(Om jag lyckas vara vaken längre än sambon ikväll blir det nog en beställning till. *s*)
Halva reapriset gäller bara på varorna i Rea-kategorin, inte ordinarie priser. Priset dras av i kassan.
En son jobbar på Flash skrev på sin blogg att de börjar halva reapriaet idag.