Inlägg från: oOMayaOo |Visa alla inlägg
  • oOMayaOo

Halva reapriset!!! del 2

busigsyster skrev 2011-07-09 12:32:10 följande:
    Vix - 70% där betyder ju riktigt bra priser! Roligt!!

Vart nånstans?
  • oOMayaOo

Idag handlade jag till halva reapriset på Kappahl i Sergelgången i Sthlm. Det var väldigt urplockat med jag hittade några saker. Butiken 150 meter bort på plattan hade 3 för 2 på rean dock så det är tydligen inte lika överallt. 

• oOMayaOo
    loppa80 skrev 2011-07-14 15:38:50 följande:
    Ngn som vet nått om Polarn o Pyret? Här i Helsingborg har de superfulla butiker med rea men bara upp till 50% och haft nu sen den 6e....inget mer händer... Vill ju shoppa till 75% :P
    Jag väntar också på PO.P Skrattande Jag var inne i en av deras butiker i Sthlm city idag och det var fortfarande bara upp till 50%. Jag har för mig att alla medlemmar fick e-mail dagen innan/samma dag som de ökade till 70% tidigare i år.
  • oOMayaOo
    busigsyster skrev 2011-07-20 11:16:11 följande:
    Man behöver Inge sms på Lindex. Gäller alla!!
    Najs!
  • oOMayaOo
    Hallonmumsan skrev 2011-07-20 11:52:33 följande:
    Kom just hem ifrån lindex. Hittade lite iallafall till barnen men inget till mig.
    Jag köpte tre byxor och fem långärmate t-tröjor. ord pris 1043 för allt och jag betalade 347.
    Det jobbiga är ju att försöka hitta kläder för ungefär samma pris så man tjänar mest på det.
    Så det var 3 för 2 på din butik och inte halva reapriset?
  • oOMayaOo

Jag var till Lindexbutikerna vid Sergels torg, Gallerian och Farsta centrum. Ganska utplockat men några saker fick jag med mig hem. Jag var ärvn till 3 Polaren-butiker, Gallerian, PUB-huset och Farsta centrum. Mycket fint kvar men självklart ganska utplockat i vissa storlekar.

• oOMayaOo
    Line80 skrev 2011-07-20 23:33:09 följande:
    du såg inte om nån av popbutikerna hade den blå ws fleecen på rea nu?
    De enda jag la märke till var gula och rosa inne i PUB-huset, kostade 195 kr. Jag tror att det var såna du menar. 
  • oOMayaOo
    Jag fick precis kupong mailad från Lindex, 30% på valfri vara.
    Det är inte halva reapriset, men ändå.
  • oOMayaOo
    Alexi skrev 2011-07-21 16:03:12 följande:
    Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!
    Jag köper både för nu, i vinter och nästa sommar. T-shirts t.ex kan man ju ha året om beroende på vad man har över.
  • oOMayaOo

Jag var till Stadium i Farsta idag, ganska utplockat men en kasse lyckades jag ändå få med mig. Jag betalade 375 kr ,ord. pris ca 1300 kr.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2