Inlägg från: oOMayaOo |Visa alla inlägg
  • oOMayaOo

Halva reapriset!!! del 2

Jag sprang som en tok till två olika PO.P-butiker efter jobbet men hittade ingenting. Det verkar som om stl 86-98 är nästintill omöjligt att hitta så här sent i rean.

• oOMayaOo
    Alexi skrev 2012-01-18 21:35:46 följande:
    Åh tack för inlägget, jag som funderade på om jag borde åka dit. Du kollade möjligtvis inte PoP Västermalmsgallerian och Lindex där också?
    Jag var i de butikerna i förrgår och hittade ingenting. Jag letade efter stl 86/92.
  • oOMayaOo
    marre1980 skrev 2012-01-24 10:12:42 följande:
    Brukar pop ha halva reapriset eller är ta 3 för 2 det de brukar ha som slutrea?
    3 för 2 är jag ganska säker på.
  • oOMayaOo

Jag söker vårjacka till sonen, någon som har tips på webbshoppar helst, men även fysiska butiker med bra priser just nu?

• oOMayaOo
    2babiesmom skrev 2012-04-27 22:20:45 följande:
    lindex hade halva priset på höstens jackor för nån dag sen. Men det var nog bara nån dag de hade erbjudandet. Ena dagen var de sänkta och andra dagen inte... Tror priset var 349 kr före rabatt. De funkar ju som vårjacka, inte riktigt softshell utan nå liknande material.
    Jag kommer också ihåg det, men nu har den nån annan kampanj, handla för 400 få 100 rabatt, men jag har inte hittar nån jacka jag gillar hos dem.
  • oOMayaOo
    project baby skrev 2012-06-10 13:37:09 följande:
    Hört att polarn o pyret startar sin rea på onsdag....
    Jag tror också att det blir den här veckan iom att de slutade med 10% för medlemmar idag och förra året var rean i början av juni.
  • oOMayaOo

Var och kollade på reorna på POP, Lindex, Kappahl och Åhlens i Sthlm. Blev besviken, speciellt PO hade ett mycket dåligt utbud.

• oOMayaOo
    Aapple skrev 2012-06-13 20:32:48 följande:
    Stadium då? Pop har dålig rea handlar inte där mera över priser och dålig rea?
    Såg ingen rea på Stadium. Aapple skrev några inlägg upp att deras börjar imorgon.
  • oOMayaOo

Koppkaka, på dam och herr.

Det var förövrigt Lindex sista dag med halva reapriset idag.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2