Inlägg från: JVmamma |Visa alla inlägg
  • JVmamma

Halva reapriset!!! del 2

majsan74 skrev 2011-07-07 14:33:04 följande:
    Är det någon som vet när Åhlèns börjar med halva reapriset?
    Det skulle jag också vilja veta! Någon som har kontakter?
  • JVmamma

Någon som vet hur det ligger till med Lagerhaus? Har de börjat med halva reapriset ännu?

• JVmamma

Handlade på H&M för halva reapriset idag. De hade tydligen börjat med det redan i måndags. Konstigt att ingen annan här har skrivit om det tidigare!

• JVmamma
    passau skrev 2011-07-14 08:02:19 följande:
    Var på hm i mån å inget halva rean här... Stog d skyltar? Kanske ska ta en sväng idag...
    Det är nog olika i olika butiker, beror väl på hur mycket de sålt på den "vanliga" rean.
    Det var inga skyltar utanför. Det retar mig att jag inte gick in när jag gick förbi där i måndags! :(
    Första dan är ju alltid bäst!
  • JVmamma
    Mineo skrev 2011-07-21 00:24:05 följande:
    Åhlens har ta 3 betala för 2 på rean... de brukar vara sena med halva rean... 30:e juli förra året.
    Hoppas de börjar tidigare i år!
    Vad tror ni om Stadium? Deras halva rea-priset brukar ju vara kanonbra!
  • JVmamma

Idag var det halva reapriset på Twilfit! Köpte massor! Bland annat 12 par trosor för 17 kr/st.

• JVmamma

Fyndade crocs-skor i storlek 23-25 för 50 kr på Stadium igår. Tyvärr vill inte min sambo att pojken ska ha cerise skor... :) Någon som köpt i annan färg och vill byta?

• JVmamma
    LindaO 81 skrev 2011-07-27 22:42:54 följande:
    Var på Stadium idag i Göteborg och där var det inte äkta crocs iaf, såg att någon frågat om det tidigare.
    De jag köpte igår är äkta! Vet ej hur det var med vuxenmodellerna dock, de tittade jag inte på.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2