Inlägg från: JVmamma |Visa alla inlägg
  • JVmamma

Halva reapriset!!! del 2

winters skrev 2011-07-28 16:51:50 följande:
    Var på ett par Stadium till i dag, så det blev två stora påsar till, verkligen superbra rea där! Dagens bästa fynd blev de vattentäta Timberland-kängorna för 99 kr, fick bli ett par som var 2 storlekar större oxå! :) Och gummistövlar för 50 kr går ju alltid åt... Dock fick man be dem plocka fram Timberland-kängorna från lagret för de hade gömt de där, kanske tyckte att det var väl billigt, tur att de har lagersaldo på nätet så att jag visste att de fanns! Skrattande
    www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar...
    Mitt Stadium hade inte skorna i lager fast det stod på lagersaldot på nätet. :(
  • JVmamma
    winters skrev 2011-08-09 15:33:48 följande:
    på lindex såg jag ingen, de hade sänkt själva plaggen, på stadium var det halva reapriset oavsett antal varor, men utan öppet köp o byte
    Var på Stadium igår och det stod ingenting om halva reapriset alls. De hade tagit bort de gamla skyltarna. Var du där idag?
  • JVmamma
    helt fantastiskt skrev 2011-08-09 16:57:15 följande:
    Ingen koll på lindex och stadium nu... Någon som kollat in kappahl idag hade de fyllt på med mer plagg eller? Något att ha?
    Var på Kappahl idag. Tittade bara på barnavd. Det mesta var samma, men de hade fyllt på med lite mer sommarkläder. Blev några t-shirts, en "Sverige"-pyjamas och en mössa.
  • JVmamma

Någon som köpt Timberland-skorna på Stadium denna vecka till halva rea-priset (99 kr)? Ringde till Stadium idag och det var halva reapriset, men endast på utvalda varor.

• JVmamma
    soda skrev 2011-08-10 09:54:52 följande:
    I morgontidningen stod att team sportia börjar med halva reapriset idag!
    Var?
  • JVmamma
    Koppkaka skrev 2012-01-02 22:16:07 följande:
    Enligt tv-reklamerna ska Ginatricot ha börjat med halva reapriset nu.. Är inte det väldigt tidigt? :O
    Var där idag och de hade märkt om en del reaplagg till halva reapriset.
  • JVmamma
    la dolce vita skrev 2012-01-04 18:51:12 följande:
    Någon som vet när Åhléns startar med halva reapriset? Var där idag och de har sjukt mycket kvar (julsaker, leksaker etc) som jag gärna vill köpa inför nästa jul.
    Det vill jag också veta! Hoppas nån med inside info kan tipsa... :)
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2