• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80
    wewe skrev 2010-04-06 18:50:55 följande:
    Halloj! Hur är det nu igen, när kommer nästa stora rea på Lindex, POP mm?   Och när kommer 50%-på-rean?  Det brukar väl vara ngn stor rea-våg i vår/sommar oxå?? Tack på förhand!!!!!
    pop har nästa stora rea i juni, men imorgon ska det tydligen börja lite rea på den första omgången som kom i januari.
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Smilla75
    winters skrev 2010-04-13 20:02:21 följande:
    Det är tydligen halva reapriset på Lindex och KappAhl nu.
    Sedan idag eller
  • Snorky

jag har shoppat på halva reapriset på lindex idag, även kappahl har det, men hittade inget intressant.

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • ullizz

Här är det också halva reapriset på Lindex. Jag var inne på Lindex i Sickla (Stockholm) i måndags och då hade de inte fått upp skyltarna än men när jag kom till kassan berättade hon att de precis börjat med halva reapriset. Då blev man glad och shoppade loss lite till

• h80
    Snorky skrev 2010-04-14 19:10:52 följande:
    jag har shoppat på halva reapriset på lindex idag, även kappahl har det, men hittade inget intressant.
    var inne på kappahl o skulle fynda, men halva reapriset gällde bara på herravd. här. Så tråkigt
  • charmmiss
    h80 skrev 2010-04-14 22:30:57 följande:
    var inne på kappahl o skulle fynda, men halva reapriset gällde bara på herravd. här. Så tråkigt
    samma i den butiken jag var i. och i den andra butiken jag var i så gällde det inte alls.
  • passau

här va d halva på allt på Kappahl...
    hittade en overall till M från Kax, e dom bra? TROR D E SKAL-VARIANTEN.-- 175:-istället för 699, känns rätt bra om den e bra vill säga

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2