• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Snorky

tyvärr får vi väl vänta nån månad på det Kollade tillbaka på mina fynd från förra året och det var inte förns till löning i juli som åhlens o lindex började med halva rean iaf...

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • AnkiFalun

nån som har koll på när kappahl hade halva rean förra året? på barn alltså främst

• star67
    Snorky skrev 2010-06-27 23:17:16 följande:
    tyvärr får vi väl vänta nån månad på det Kollade tillbaka på mina fynd från förra året och det var inte förns till löning i juli som åhlens o lindex började med halva rean iaf...

Jaha då blir för mycket om man väntar på det man vill haRynkar på näsan jag tänkte kanske kan bli någon gång nästa vecka ( 27) då alla kuponger går ut och kommer nya kollektion ut.

• Snorky
    AnkiFalun skrev 2010-06-28 09:08:06 följande:
    nån som har koll på när kappahl hade halva rean förra året? på barn alltså främst
    20:e juli handlade jag t3b2 på kappahls rea... sen handlade jag dam på halva rean den 23:e, men jag vet ju inte om det började innan dess? o jag vet inte om det även var halva rean på barn den 23:e.

15/7 började Lindex med t2b1 på sin rea... blev halva reapriset 31/7 sen

Halva rean på Åhlens började 25:e juli (eller om det var 24:e??, brukar ju vara fredagar).
  • wewe

Ngn som varit på Lindex/Kappahl etc idag, och sett om ta-2-för-1 på rean/halva-priset-på-rean har startat idag??

• Snorky
    wewe skrev 2010-06-29 18:12:14 följande:
    Ngn som varit på Lindex/Kappahl etc idag, och sett om ta-2-för-1 på rean/halva-priset-på-rean har startat idag??

jag fick kupong av kappahl i brevlådan med 20% rabatt på reapriset... gäller tom 8/7, så jag kan så gott som garantera att det inte blir någon halv rea innan dess.
  • Smilla75
    wewe skrev 2010-06-29 18:12:14 följande:

Var på båda idag, ingen start.
  • passau

Dom ska väl rea en omgång till om någon vecka. Fylla på med nytt alltså... Innan d e halva...

• Scarlett77

På mitt lokala köpcenter har dom aldrig halva rea priset på barnkläder på kapp ahl, dom påstår att dom inte får ha halva reapriset på barnkläder. Men åker man till grannstäderna så har alltid deras kappahl halva reapriset på allt, inkl barnkläder! Lite mysko tycker jag...........

H&ms barnrea brukar jag tycka är skräp, aldrig speciellt billigt utan alla plagg kostar 50 eller 100 kr (iaf här hos oss) men Lindex halv rea priset rea längtar man efter nu!!! 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2