Halva reapriset!!! del 2
Har en bekant som jobbar på Kappahl och hon sa att de kommer bli halva rea imorgon men inte på alla reaplagg, endast märkta.
Har en bekant som jobbar på Kappahl och hon sa att de kommer bli halva rea imorgon men inte på alla reaplagg, endast märkta.
Hemtex brukar ha det ja. Vet inte när de börjar med det dock. Men de skickade ut en kupong till medlemmar med 10% extra på rean o den gäller tom 4 aug. Så jag tror inte det blir nån halva rean innan dess.
Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.
O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.
Konstigt med Lindex, jag trodde faktiskt de skulle börja idag. Alla reor ligger mkt senare i år, kanske beror på att midsommar var mkt tidigare förra året? de brukar ju anpassa reorna efter midsommar så.
Jag hittade en hel del på kappahl´s rea både till mig själv och barnen (pojkar på 3 o 5 år)! Men o andra sidan hade jag väntat ut rean o inte shoppat det jag var sugen på innan...
Åhlens är jag spänd på, där kommer jag vara kl 10 på fredag!! De hade en hel del intressant idag när jag var o spanade... får se hur mkt det finns kvar tills på fredag. Har turen att vara barnfri då också!