Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Halva reapriset!!! del 2

sema skrev 2010-07-18 17:53:41 följande:

Har en bekant som jobbar på Kappahl och  hon sa att de kommer bli halva rea imorgon men inte på alla reaplagg, endast märkta.

med andra ord samma sak som förra året... det var totalt värdelöst... inte halva rean på det man ville ha!
  • Snorky
    star67 skrev 2010-07-21 10:34:08 följande:
    har de börjar (pop) för alla eller bara medlemer??
    alla...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky

Hemtex brukar ha det ja. Vet inte när de börjar med det dock. Men de skickade ut en kupong till medlemmar med 10% extra på rean o den gäller tom 4 aug. Så jag tror inte det blir nån halva rean innan dess.

Neo 2005 och Mio 2006
  • Snorky
    star67 skrev 2010-07-22 11:36:15 följande:
    nej om någon vill skriva vad som står på smset så kan vi fixa själva.
    "Nu får KappAhls medlemmar halva reapriset på all rea i alla KappAhlbutiker! Gäller tom 25/7-10. Visa sms i kassan. Gäller ej i komb med andra erbjudanden"
  • Snorky
    Du och Jag ver2 skrev 2010-07-22 20:57:01 följande:
    Åhå - får man vara med här?!??! ÄLSKAR halva priset reor! Så har självklart fyndat en massa på Kapp Ahl idag!

AnkiFalun - la precis upp en filmsnutt i min blogg på mina fynd! duochjag.babyblogg.se/154915/Shoppat/

Sitter och funderar - är det bytesrätt på reakläder?! Grejen är den att på måndag ska jag snittas - å tittar det då ut en pojke så skulle vi behöva uppdatera en hel del i garderoben!! Eller kan det tom vara så att halva priset rean gäller för alla from måndag? (för det med sms'et gällde väl bara tom söndag!?) Fast, när en annan är på benen igen är väl allt slut då...
    7 dagar på kappahl iaf, står på kvittot
  • Snorky

Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.

O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.

• Snorky

Konstigt med Lindex, jag trodde faktiskt de skulle börja idag. Alla reor ligger mkt senare i år, kanske beror på att midsommar var mkt tidigare förra året? de brukar ju anpassa reorna efter midsommar så.

• Snorky
    passau skrev 2010-07-23 14:24:46 följande:
    Lindex e skit! dom hade rest väldigt mkt mer på Åhléns idag! Shoppade kjol å tröja med Pippi... Massor med roliga leksaker oxå! Hoppas på tokfint väder i veckan så ingen shoppar å allt e kvar till mig på fredag
    jag tycker om Åhlens för de har alltid mkt kul på sina reor. Dock är det tråkiga på andra sätt, för de har ju aldrig kuponger o dyl, typ en per säsong på sin höjd. Så jag shoppar i princip bara på halva rean där. Men kanon att de iaf kan ge info om sin rea, Lindex verkar ju så otroligt ostrukturerade o veliga. Skulle aldrig kunna jobba på Lindex!!
  • Snorky
    wewe skrev 2010-07-23 22:00:37 följande:
    Ang HEMTEX,  är det ngn som vet om de har halva rean på Påslakanset  och handdukar??

Är det bara för medlemmar på HEMTEX, eller för alla? 
    inte på påslakan o handdukar i Örebro. Utan gardiner o dukar typ...
    Det är för alla, det sitter skyltar.
  • Snorky

Jag hittade en hel del på kappahl´s rea både till mig själv och barnen (pojkar på 3 o 5 år)! Men o andra sidan hade jag väntat ut rean o inte shoppat det jag var sugen på innan...

Åhlens är jag spänd på, där kommer jag vara kl 10 på fredag!! De hade en hel del intressant idag när jag var o spanade... får se hur mkt det finns kvar tills på fredag. Har turen att vara barnfri då också!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2