Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Halva reapriset!!! del 2

lugnåsbo skrev 2011-01-17 11:32:01 följande:
    Ingen som vet om lindex kört igång idag?
    Vill också veta det! Glad
  • Scarlett77
    remaled skrev 2011-01-18 12:54:53 följande:
    Någon som hört om Åhléns skall ha halva rean?
    jag ringde Åhlens igår, vad doms vara kan du läsa längre tillbaka i tråden i det inlägget.
  • Scarlett77

Cubus har sänkt sina priser ytterligare from idag, bodys, pyjamas, kjolar, leggings mm för 29 kr, klänningar, tunikor osv för 49 och ytterkläder för 99.

• Scarlett77

Någon som vet om åhlens börjat med halva reapriset idag??

• Scarlett77

Jag ringde åhlens nu, dom har fortfarande tag 3 betala för 2......

• Scarlett77

Jag fick aldrig nått sms från Lindex så jag skickade ett till mig själv och det funkade :D

När jag kom dit och skulle betala upptäckte jag att jag glömt plånboken, och jag som lånat bil och skaffat barnvakt bara för detta!!! Som tur va hade jag ett presentkort på 300 så jag kunde köpa nästan allt jag ville. Det fanns mycket till baby men jättedålig rea på stl 86 och uppåt, mest festliga kläningar och lite baskläder, inga overaller alls och det var det jag ville ha en till nästa säsong :( Men om jag inte minns fel köpte jag overall förra året på halva rea priset i typ april/maj så odm kanske väntar ända in i det sista med att rea overallerna.

Nu väntar jag bara på att åhlens drar igång, dom är alltid så otrevliga när man ringer och frågar dom....suck

• Scarlett77
    Tabby skrev 2011-01-21 10:30:32 följande:
    Ringde åhlens. Halva reapriset verkar börja på måndag.
    Verkar börja på måndag? Var dom inte säkra? När jag ringde var hon skitsur som svarade och sa bara att det är tag 3 betala för 2 som gäller.

Anledningen att jag vill vara säker är för att jag måste låna bil för att ta mig dit och det gör man inte i onödan hehe
  • Scarlett77

Jag var inne på åhlens och tittade när rean började och dom hade jättemycket fint, nu kollade jag iofs bara på storlekarna 74-86 men jag tror dom hade mycket i större storlekar också! Hoppas tjejen som ringt dom loggar in snart så jag får veta om det med säkerhet börjar på måndag :D

• Scarlett77

Förresten, ni som tänkt fynda på cubus får skynda er! Igår hade dom sänkt priserna på alla reaplagg så allt var superbilligt och det fanns massor, idag när min mamma var där för att köpa en body hon ågrat att hon inte köpte igår var nästan allt slut redan!!! Så skynda er om ni inte redan varit där :D

• Scarlett77

Oj nu är jag hemkommen och alldeles yr av lyckorus efter mycket lyckad halva rea priset shopping, jag har varit på lindex, på åhlens (köpr 3 betala för 2),cubus, hemtex samt ica maxi som hade 75% på kläder och massa billiga leksaker! Tyvärr var ica maxi superutplockat men fyndade lite ändå, det här köpte jag

Till mig: (Lindex)

1 Vinterjacka

1 par leggings

2 långa stickade tunikor

1 scarf

1 brosch

Till tjejjan: 74-92

4 byxor, 3 st från lindex stjärnserie och 1 mönstrad
    1 par söta rutiga ylleshorts med bälte
    3 kjolar
    1 hoodie
    6 klänningar
    1 tunika
    2 par jeans, bland annat lindex stjärnjeans
    6 leggings
    1 topp
    20 bodysar (blandade storlekar, ska ge bort en del till vänner som väntar barn)
    3 pyjamasar
    1 tjock mysoverall
    1 set med regnkläder från lindex
    2 trosor
    1 Bedårande skotskrutig kappa med luva
    4 påslakanset spjälsäng
    1 mjukdjur
    2 mockasiner
    1 2 pack sockar
    1 strumpbyxa

Leksaker:

1 hellokitty docksäng

1 hello kitty dockvagn

3 mjuka babyleksaker som spelar och låter

1 käpphäst

1 utklädnngskit med kjol, vingar, tiara och trollspö

Summa: 2350 kronor!!!

Ordineraiepris: har inte räknat efter men typ en halv miljon :D

Det enda tråkiga är att det inte finns vinteroveraller på rea på något av mina 3 lindex jag har i närheten, hade så gärna velat ha en i stl 86 men det får väl vänta, dom lär ju komma på rea längre fram.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2