Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Halva reapriset!!! del 2

Oki, då är det ju ingen ide att slänga sig ut i till butikerna. Vi brukar oftast bara diskutera halva reapriset i denna tråden så jag trodde jag missat nått när alla började skriva om reor :) Kändes lite tidigt på säsongen för halva reapriset igen (Kappahl och LIndex har ju haft relativt nyligen).

Bara att bita ihop och vänta lite till! :)

• Scarlett77
    star67 skrev 2011-06-15 22:13:41 följande:

när hade lindex nyligen?? jag har missat det. jag tycker att vanligt rea är inte så billigt ifall om man inte behöver vara nu, man kan handla med rabatter som man brukar få varje månad ibland blir mycket billigare än rea.

Minns inte exakt för jag hoppade över att åka dit sist dm körde halva reapriset, hade så mycket kläder just då. Men jag tror det var ca 6-8 veckor sedan max.

Var inne snabbt på lindex idag, har aldrig sett dom ha så mycket barnkläder på rea förrut, det var verkligen mängder!!! Men jag avvaktar till halva reapriset såklart :)
  • Scarlett77
    BabiBell skrev 2011-06-16 19:52:36 följande:
    jaha, vilken lindex var det då? för jag var i Liljeholmen i Stockholm idag..fanns inte så mycket alls..
    Trollhättan så kanske lite långt för dig :) Har aldrig sett så mycket rea där och bra rea också, hoppas mycket finns kvar till halva reapriset. Bara på bebis fanns det 2 långa ställ med reakläder på båda sidor, dom ställen jag menar är typ avlånga hyllor och runt 2,5-3 meter långa så du kan tänka dig att det var mycket kläder ! Kollade aldrig på större storlekar än bebis (50-86) men hoppas det är mycket där också för jag tänkte köpa lite till tjejen att ha nästa sommar.

Någon som har en tjej på 1,5-2 år? Antar att man ska köpa 86/92 typ?
  • Scarlett77

Tror jag kommer satsa på stl 92 då till nästa sommar  :) Hon är 9 mån nu har stl 74, ibland 80. 71 cm lång och ca 10 kilo.

• Scarlett77

Jag får utgå lite från storleken på kläderna tror jag, det skiljer ju sig så mycket från affär till affär och på tex cubus har jag flera gånger fått felmärkta plagg. Fick 2 bodysar i stl 68 därifrån när min tjej hade stl 62, en var för liten redan då och en kan hon ha nu när hon har 74/80. Men ska nog satsa mest på stl 86 :)

Idag fick jag veta att jag väntar en pojke så nu kan jag shoppa lite till honom också när halva reapriset kommer igång :D

• Scarlett77
    winters skrev 2011-06-29 09:22:04 följande:
    2 för 1 på rean på Lindex Shop Online
    Ska man ha någon kod`?
  • Scarlett77

Äsch va utplockat det va på lindex.se. Inte ens en tiondel så mycket att välja på som i butik ju.

• Scarlett77

Jag skulle tro att när dom börjar rea hänger ihop lite med hur stora lager dom har som dom behöver bli av med? På våra lindex är det enormt mycket reakläder så jag misstänker att dom inte sålt lika bra som vanligt eller tagit hem för mycket och då kanske man måste rea tidigare, men bara en gissning :)

• Scarlett77

Handlade på Lindex med 25%  på rean idag, expediten trodde det skulle dröja innan det blev halva reapriset. Dom kör säkert 2 för 1 först skulle jag tippa på.

• Scarlett77
    anette 81 skrev 2011-07-08 19:30:35 följande:
    okej
    hur står avsändaren då?
    Lindex Club
  • Scarlett77

Nu har jag fyndat massor på Lindex och Kappahl, dumt att vänta ända tills idag för det var ganska utplockat särskilt flickkläder i stl 86 och uppåt. Men jag hittade en hel del till våran pojke som föds i november så jag är kanonnöjd. H&M var riktigt riktigt dåligt, några få plagg till bebis och knappt något alls till flicka 86 och uppåt. Fanns en del i större stl som 160-170 men verkade inte va värst mycket där heller.

Hoppas Åhlens börjar snart :)

• Scarlett77

Då får man ta sig till åhlens på onsdag, tack för infon. Hoppas Lindex kör halva reapriset nästa vecka!

• Scarlett77

Varken vårt Ica Maxi eller Lindex hade halva rean idag.

• Scarlett77

Ica maxi trollhättan hade inte börjat med halva reapriset än i fredags iaf så det varierar nog lite

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2