Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

det gick inte att starta ett tråd på allmänna rubriker någon vet varför?? när jag vill starta ett tråd så trycker jag på nytt inlägg sen får man fram välja kategori men allmänna rubriker kommer inte fram att man välja ämne !!??

• star67
    charmmiss skrev 2011-02-05 08:53:08 följande:
    jag handlade 5 par skor för 260kr,ångra att jag inte köpte mer, var precis innan stängning, ska tillbaka idag och byta ett par, samt köpa ett till par, men ve ej om rean gällde idag med, jag fick ytterligare 10% på halvarean då jag var ny medlem.

köpte regnstövlar, hello kittty vårskor, rådis stövlar alla 50 kr/par. samt ett par rådis varmfodrade vinterstövlar för 99kr, fast de var märkta 299kr, men de gick in billigare i kassan såg det när jag kom hem, ska köpa ett par till idag till minsta tjejen, ser ju ut som kavats skor, ska testa till nästa vinter.
    på din sko??
  • star67

fick köpa de hära sötta o sköna jätte mjöka o lätta faktiskt till lille Elmer som blir 1 år 26/9, frågade henne om storlek men hon visste inte, men hon sa att vid ett år brukar man börja med minsta storlek o det var 20. brukar 20 funka till en normal stor ett åring?? vad tycker ni.

charmmis vet du om de hära också var för 50 kr hos er`?? här de var för 75kr. 

hos oss var allt från 75 kr (149)förutom regnstövlar o toflor vintter stövlar var 399 o halva var de 199 kr. jag fick köpa ett par
  • star67
    Linapina skrev 2011-02-07 15:52:32 följande:
    Jag köpte de skorna till min son som är 10 månader. Jag köpte storlek 20, men de var redan för små. Fick åka tillbaka och byta, mätte hans fötter och stl 21 passar. Hon som hjälpte mig sa att han skulle kunna ha dessa skorna till och med maj storleksmässigt. Och då är han alltså 1 år och två månader.

Men som någon skrivit, det skiljer ju säkert från barn till barn...
    hur lång är din son nu?? vilken stl har han på vanliga kläder nu?? ,
  • star67
    Linapina skrev 2011-02-07 16:18:22 följande:
    Han är 74 cm lång, och har 74 (lite litet nu) och 80 i kläder.
    om min son följer sin kurva han blir 70 cm lång. jag hade faktisk tagit 21 även om att hon sa att de skulle passa men det fanns inte, ska kolla imorgon på andra butik får se om det finns där annar jag chanser med dem här.
    Tessie tessie skrev 2011-02-07 08:42:03 följande:
    Vet du hur lång din dotters fot är? Nu skiljer det ju mycket på hur snabbt de växer och så, men om min son har samma storlek nu som din dotter så kanske de har det till nästa vinter också. Jag tror att min son hade 12,5 cm sist vi var och mätte.
    du ska inte gämföra sko storlek flicka o pojke har olicka storlekar, pojkar alltid störe, min pojke 2 år har ca13,5 , o min dotter 4 år ca 14 cm , de både två är ganska liten men fötterna är störe på pojke.
  • star67

jag skulle ha åkt idag till dinsko men inte hunnit åkte till lindex provade de hära super bra, jag har alltid letat efter en sånt men nu de är här bara väntar till en kupong faktiskt de håller magen in jätte bra.  bara synd att inte finns i beige. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7033054&styleid=7033050&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626

men sånt hittade inte på butiken, någon vet hur är den?? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=1947388&styleid=1947376&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626

jag skulle ha köpt denna från lidl men de fanns inte de sa att de är slut redan var kl 11 !! men jag trode inte på han, ofta de gör erbjudande utan att vara finns på butiken men det är mest netto som gör så. ireterande.

www.lidl.se/cps/rde/xchg/lidl_se/hs.xsl/index_14261.htm

• star67

någon vet om man kan tävla fortfarande på willys tävlig?? jag har sparat 3 kvitton men hade inte tid att svåra på frågor. om det går skulle jätte gärna vilja ha lite tips på hur ska man Motivera!!??  www.willys.se/familjetavling

• star67

jag fick rabatt 10% på hm online för ett tag sen men jag har slarvat bort den. någon har fått koden??

• star67
    FridaLee skrev 2011-02-17 21:23:38 följande:
    En besafe på 50% en bakåtvänd tror det blev 1800:- efter rabatt. sen fanns det Britax hi-way och några mer stolar lite babyskydd och bältesstolar. Det var 50% på allt som inte var 70% tror det var åkpåsar och diverse barnvagnstillbehör som var 70%. Var br asugen på en vagn de var ju 50% på de med men jag har redan 4 st varav 2 st nya som står och väntar på att bebis ska födas he he. Men folk var som galna men det förstår jag tex en Teutonia spirit med 50% rabatt eller en maclaren på 50% det är ju bättre priser än begagnat.
    ohhh och jag som letar efter vagnar synd att den är så långt från oss.
  • star67

jag fick ett kod på Fuji Direkt  fraktfri men hittade den inte någon har den??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2