Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

undrar om ellos brukar skicka rabattkod som skulle gilla även varor som är märkt med    
  • star67

vet ni om KappAhl börjar halva rea priset snart eller blir det lite senare?

• star67
    SannaB83 skrev 2013-07-18 17:58:59 följande:
    I norrköping, ingelsta köpcentrum hade dom ta 2 betala för 1 idag på lindex

det är bara på dam och under kläder o ac här
  • star67
    Turboplingen skrev 2013-08-09 10:06:45 följande:
    testade den där rabatt kupongen och det stod 50% rabatt på rea men inte tusan blev det de =/ i korgen låg grejer för 1000:- och gick ner till 907.. sugit..

man måste handla minst 5 grejer rea och ej rea funkade för mig.
  • star67
    AnnaL82 skrev 2013-12-22 18:08:20 följande:
    ÖB har 50% på alla sina julsaker nu och den 25/12 kör maxi igång med halva halva på alla kläder och skor
    vet du om öb har vuxna tomtekläder? någon vet?
  • star67
    oOMayaOo skrev 2014-01-07 23:09:20 följande:
    Jag fick nyss mail om att det börjar 9/1.
    var?
  • star67

hittade inget på KappAhl ,men Lindex hade halva priset på en del kläder så en halva rea hade varit bra, dem hade ganska mycket intressant och åhlens till hemmet o leksaker var bra pris på.

vet ni när börjar Lindex o åhlens och dinsko? ni får gärna meddela .

• star67

ta 2 bt för 1 på rea på Lindex online. och 70% på allt i butik i Jönköping på A6 ifall om någon inte har hört Flört

• star67

Min sons overall har blivit kort nu och det verkar att vinter dröjer ett tag till var hittar man en billigt vilken butik har börjat rea ut vinteroveraller ? Han skulle behöva 116 tror jag!

• star67

Tack för ert tips????

Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?

• star67

skriv här gärna när börjar gina och åhlens med halva rea priset. det är kanske snart??!!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2