Halva reapriset!!! del 2

vet ni om KappAhl börjar halva rea priset snart eller blir det lite senare?
vet ni om dinsko brukar börja snart med 1/2 rea priset?
vet ni om Åhléns börjar med 1/2 rea priset på leksaker också?
finns inte någon kod till hemsida på kappahl 1/2 rea?
hittade inget på KappAhl ,men Lindex hade halva priset på en del kläder så en halva rea hade varit bra, dem hade ganska mycket intressant och åhlens till hemmet o leksaker var bra pris på.
vet ni när börjar Lindex o åhlens och dinsko? ni får gärna meddela .
Lindex har inte börjat 2 för 1 på butiken?
åhlens hade 1/2 rea priset .
någon vet när börjar dinsko?
Lindex hade ta 3bt för 2 vet ni om det har blivit mer än så?
ta 2 bt för 1 på rea på Lindex online. och 70% på allt i butik i Jönköping på A6 ifall om någon inte har hört
Min sons overall har blivit kort nu och det verkar att vinter dröjer ett tag till var hittar man en billigt vilken butik har börjat rea ut vinteroveraller ? Han skulle behöva 116 tror jag!
hur är nameit overaller i stl och övrigt ?? sitter dem fint på ? så att dem har bara resor bak !! vi brukar ha lindex och kappahl, såg att kappahl hade redan reta ut och dem hade inte kvar i blått som han önskar , funderar på en sånt även stadium har redan reta ut och fanns inte hellre där hans storlek. funderar på en sånt !!lekmer.se/barnklader/ytterklader/overaller/name-it-overall-wind-atomic-blue
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?
skriv här gärna när börjar gina och åhlens med halva rea priset. det är kanske snart??!!