Inlägg från: Alexi |Visa alla inlägg
  • Alexi

Halva reapriset!!! del 2

Piggley Wink skrev 2012-01-10 16:14:42 följande:
    Jag är lite sur på HM, de begär att man ska betala för att vara med i deras klubb om man inte köper tillräckligt mycket. Jag som sällan kommer ihåg kortet köper ju aldrig tillräckligt. Sist de skickade inbetkort struntade jag i att betala och medlemskapet verkar rulla vidare som vanligt ändå . Tänker alltså inte betala den här gången heller!
    HM är jag så irriterad på, jag vägrar betala av ren princip.
  • Alexi
    emelielj skrev 2012-01-10 20:58:22 följande:
    Varför vill inte hela komma med!
    För att du skriver från en iphoneapp och försöker använda specialtecken kanske?
  • Alexi

Tror ni pop kommer sänka ngt mer sen efter denna ta tre betala för två?

• Alexi
    Dragonia skrev 2012-01-18 20:11:04 följande:
    Åhlens vid Fridhemsplan hade inte halva rea på kosmetika-avdelningen eller leksakerna. Bara mode och inredning, fast det var mest julgardiner och sånt. Och mycket som jag tittade på hade ingen prislapp. Jag orkade inte fråga efter priset heller. Men det blev lite strumpbyxor och såna bas-kläder till barnen.

I Solna C hade de ett bord med halva rea-priset på kosmetika-avdelningen, men inget stort sortiment. Inga leksaker på halva rea-priset. De hade dock lite annat sortiment jämfört mot Fridhemsplan, mer ytterkläder till barn - vår och höst.

Hur som helst är det ju mycket bra priser när det är halva rea-priset   

Åh tack för inlägget, jag som funderade på om jag borde åka dit. Du kollade möjligtvis inte PoP Västermalmsgallerian och Lindex där också?
  • Alexi

Och på åhlens city stockholm var ju barnklädesrean jätteliten från början tycker jag, trist.

• Alexi

Var på Lindex st eriksgatan, superutplockat! Åhlens bredvid samma sak. Pop västermalmsgallerian har fortfarande massor på sin rea kvar.

• Alexi

Jag var jättebesviken på pops rea i somras, just att de bara hade 3f2 istället för 70 procent som de hade haft de tidigare tre reorba jag varit på. Dessutom var det så trista kläder på rean i somras till skillnad från tidigare.
    Jag handlar ingenting på 3f2-rean, då har jag ju redan handlat det jag vill ha på 50 procent och sen är det svårt att hitta tre plagg till.

• Alexi
    Koppkaka skrev 2012-01-29 11:39:47 följande:
    Jag gillar inte alls 3 för 2-koncepten. Hittar jag absolut inte 3 plagg som jag vill ha, utan bara 2 eller kanske bara 1, så skiter jag i att köpa just pga att det inte är något jag tjänar på isåfall. Jag fattar inte varför alla butiker ska envisas med detta förbaskade 3 för 2.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2