Halva reapriset!!! del 2
ingen som har sett en inomhus rutschkana på rea någonstan?
ingen som har sett en inomhus rutschkana på rea någonstan?
jag köpte denna men jag tror jag lämnar tillbaka , någon har tips på något fin att köpa istället??
www.br-leksaker.se/M%c3%a4rken/COLOR%20KIDS/L...
i mitt lindex fanns det ingenting, bara massa klänningar samt baby kläder, fanns en endaste tunika i st 92 och inga större plagg än så. får se när mannen kommer hem ska jag besöka en annan butik
jag hade tur och fick tag på en orange rutig skaljacka i st 116, var osäker på storleken men hon har redan en cerise i st 110 så det fick bli en större, syrran inhandlade den åt mig i marieberg i örebro. Här i gbg är den nog slut överallt.
undrar hur läget ser ut i göteborg, tänkte åka upp till stan, hur ser det ut i åhlens, är det halvarea på all? det var det i frölunda torg, förutom parfym avdelningen, dock fanns det nada, sämsta rean någonsin, shoppade två lila plyschbyxor till flickorna, ett fem myror spel samt en wera blus till mig och ett linne, och då var jag där vid öppning
hur ser läget ut i pop och lindex, är det kvar något??
Funderar på om jag ska åka eller bespara mig på spårvagnsbiljetterna på 50kr
här kommer lite av mina fynd, första bilden från lindex, sämsta rean någonsin, brukar shoppa massor, men det fanns ingenting, besökte två olika, den ena hade inte något till flick förutom festklänningar, och det har vi massor av. mockasiner 25kr/par, glitterskor 50kr/par, leggings prickig o randig 28kr/st turkosa leggings 20kr, mönstrad topp 38kr och vita koftor 50kr, lånkisar 2 pack 40kr
r
åhlens rean var oxå fattig, var där vid öppning, inte ett enda pippi eller barbapapa plagg. Köpte en svart Wera blus till mig 100kr och ett svart linne 25kr. Luciakronorna kostade 25kr/st elljusstaken hade kostat 475kr jag betalade 120kr. velourbyxor35kr, haklapp, jättefin 13kr, synd det var sista, badcape 30kr fem myror spelet betalade jag 45kr för och bakelse arken kostade 10kr, vad jag nu ska med det till, kanske någon som har en idé
klickbara bilder
JOY har börjat med halvarea, men jag kommer ingenstans då både jag och lillan är magsjuka