Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Halva reapriset!!! del 2

star67
    de skorna såg jag inte, eller de kanske stod på pojkhyllan, tittade inte så noga där då jag har två små tjejer.

jag köpte dessa skor, betalade 50kr/par för alla förutom vinterstövlarna, där betalade jag 99 kr för ena och 149kr för andra paret. Tänkte jag skulle testa dem till nästa vinter (ifall de passar i strl) har köpt kavat varje år men dessa såg varma och sköna ut, till ett superpris.
    Kitty skorna var söta, visserligen syntetskinn vilket jag inte gillar, men bra att ha som extraskor.
    Har en hel sportbag med urväxta skor som ska upp på tradden, måste bara få ork och lägga upp dem

• charmmiss
    Tessie tessie skrev 2011-02-06 21:41:22 följande:
    Någon som vet hur länge halva rean gällde på din sko? Jag har inte fått något mail men är medlem.

Fyndade också några skor till lillkillen som är ett år och två vinterkängor som jag hoppas passar nästa år. Tog st 24 på dem, han är 2 år då. Nu har han st 21 (ca). Här låg priserna från 75 kr/st. Vinterkängorna 99 kr. (efter avdragen rabatt)

Sugen på att åka till en annan butik i stan imorgon, men ingen idé om det inte är halva rean.
    jag köpte oxå st 24 till min lilla dotter som blir 3 nästa vinter, hon har st 21 i år på sina kavat skor. Mina barn är födda med två år och 2 dagars mellanrum, och den lilla tjejen följer exakt stora tjejens kurva på längden, så det är lätt för mig att gissa vad hon har för kläd- eller skostorlek då jag bara tittar på vad stora tjejen hade.

jag tyckte det var konstigt att det var olika priser för vinterkängorna jag köpte, att det mindre paret skulle vara dyrare än det större paret.
  • charmmiss
    Tessie tessie skrev 2011-02-07 08:42:03 följande:
    Vet du hur lång din dotters fot är? Nu skiljer det ju mycket på hur snabbt de växer och så, men om min son har samma storlek nu som din dotter så kanske de har det till nästa vinter också. Jag tror att min son hade 12,5 cm sist vi var och mätte.
    jag mätte lite snabbt häromdan och fick det till 12cm. har för mig att innermåttet på st 24 var 16cm. så om hon växer ca 2 cm på fotet, vilket är ganska normalt, så borde den passa bra.
  • charmmiss
    winters skrev 2011-02-17 20:16:13 följande:
    Det är en kedja, jag var i Kungsbacka, men finns på fler ställen:
    www.johanssons.se/
    synd jag missade det idag får gå förbi imorgon.

MQ hade slutrea fyndade massor .
  • charmmiss
    anette 81 skrev 2011-02-18 09:11:31 följande:
    tror att det kan ha varit dessa

min dotter inte fick plats med foten o hon har breda/knubbiga fötter
    dessa är väl inte timberland, utan adidas
  • charmmiss
    anette 81 skrev 2011-02-18 09:17:05 följande:
    aha sorry, såg inte det stod timberland
    ingen fara
  • charmmiss
    LindaO 81 skrev 2011-04-21 09:34:52 följande:
    HM hade halva reapriset igår, i Göteborg iaf.
    vilken butik då?
  • charmmiss
    LindaO 81 skrev 2011-04-21 11:53:18 följande:
    Jag var i femman och nordstan och båda hade det.
    tack för svar, var likadant i frölunda torg men det  fanns inget kvar
  • charmmiss

jag tycker lindex rean var urkass till tjejer i 3-5 års åldern. hittade nästan inget till mina tjejer, köpte bara en bamse tunika och en långärmad bamse tröja samt mumin strandcape. köpte dock en hel del nyfödd kläder då jag i stort sett inte har några babykläder sparade.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2