Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Vetinte om den funkar längre??
Sommarfynda! 50% rabatt på reapriset 10-11/7, 2014 för dig som är medlem! Ej i komb m andra erbj.
Visa SMS&kort ShopOnlinekod:28710
Kappahl...
Visst brukar man få ett mail om man angett sin mail när man blivit medlem dagen innan stadium drar igång halva reapriset? Vill minnas att jag fick de förra året, eller om de var i vintras
Man brukar få ett mail innan på stadium har jg för mig. Jag har frågat personalen på två stadium men de har inte sagt vilken dag men att det ska vara halva reapriset någon gång nästa vecka.
På stadium på torp Uddevalla var det halva rea på en hel del saker idag, söndag. Kan vara så att dem förbereder för imorn då allt ska gälla? Men alla badkläder för barn, en del sportkläder för vuxna och lite annat smått gick för halva rea idag.
Köpte alla skolstartskläder till 13-åriga dottern igår på lindex. 4toppar, 3 byxor, ett par fina shorts att ha tights under. Plus rn stickad klänning till mig. 430kr, ord,pris 1661kr!
Hurra för halva rean, räddningen för mig som ensamstående, deltidsarbetande, att ändå ha råd att ge barnen bra med kläder (och hon fyller år i början av januari - present brukar bli shoppingdag på halva rean, hon brukar tycka det är så kul., och får ju massor för sina födelsedagspengar då )
Hoppas stadium och kappAhl har halva den här veckan
Vissa varor på stadiums hemsida är sänka till halva reapriset. Står inget om det men jag har beställt grejer som är halva rean utifrån reapriset i butik. Ett litet tips!
Vart ser man halva reapriset på hemsidan? Hittar inget..
Fick sms att Dea Axelssons har halva rean
Typiskt!
Lindex gav besked nu på morgonen att de inte kommer ha någon mer HALVA REAPRISET utan det var dessa 4 dagar för medlemmar. fler blir det inte!
Typiskt!
Någon med info om Stadium eller Kappahl?