• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Flickmamma
    Nex skrev 2014-07-29 20:35:38 följande:

Lindex hade visst halva priset idag med! Och Kappahl och stadium på lite. Cykeln var fullpackad...

Handlade för 900kr och:

2648kr sparat ????

Vad är alla frågetecken till för?
  • Nex

Skulle vara ! Fattar inte iPad gör fel på ? Och ! Åt båda hållen...

• Skogshallon

Fyndade också lite grann på Lindex halva priset-rea. Tycker dock inte att det fanns så mycket att välja på, och då var jag ändå ute i god tid så det borde inte hunnit bli utplockat.

• Nex

Var väldigt olika vad som var utplockar på lindex här - finns två, på den jag var på i söndags fanns massor till dottern i 170, absolut ingenting åt sonen i 134/140, (och inget till mig) lindex nere på stan var det tvärtom....

Julklapp till dottern ordnat -"skinnjacka" från lindex i smal, hon har tjatar längre att den hon har är för nött.

Finns det någonsin smink på halva rean?

• mammalovis

Åhléns hade halva reapriset när jag var där fredagen vecka 30 liksom 30% rabatt på röda priser på leksaker, likaså hade KappAhl i Jönköping liksom Lindex halva reapriset. Det konstiga är att här hemma har de bara haft 1/2 reapriset på byxor på KappAhl, så det verkar inte vara något gemensamt för kedjan gissar jag ... Men över lag tycker jag reorna var tråkigare i år än i fjol. I och för sig bra för plånboken.

• Vokalissan

Blev besviken på stadium. De hade bara halva reapriset på sina egna märken. Det kanske alltid är så iofs... 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2