-
haha, eller hur, hann inte skicka den igår,och idag kommer jag ju inte ut, får bli skickat till helgen, hoppas jag blir bättre då jag ska jobba, pengarna har kommit in iafanette 81 skrev 2011-01-27 13:19:23 följande:Skicka inga magsjukebaciller med klänningen jag köpt bara
-
Star67
överskottbolaget, coop hade oxå på rea. kommer ej ihåg priserna -
åh, jag som är hemma med sjuka barn, har varit det i över en vecka, blir inga fynd för mig iaf, snyftar oxåJenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
-
fast på webben var det inte halvareaJenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
-
någon som varit på din sko, gäller det alla skor? och måste man ha klubbkort, regga mig på nätet men får ju inte kortet förrän om 2 v
-
ok, tack för svar, får se om jag orkar gå dit imorgon.sophiie skrev 2011-02-03 16:50:44 följande:Bara barnskor sa tjejen på DinSko till mig.
Vad jag förstår, blev klubbmedlem själv på nätet idag, så kan personalen bara slå in ditt personnummer och se att du är medlem :) -
eller gällde det bara idag?charmmiss skrev 2011-02-03 18:59:21 följande:ok, tack för svar, får se om jag orkar gå dit imorgon. -
jag handlade 5 par skor för 260kr,ångra att jag inte köpte mer, var precis innan stängning, ska tillbaka idag och byta ett par, samt köpa ett till par, men ve ej om rean gällde idag med, jag fick ytterligare 10% på halvarean då jag var ny medlem.
köpte regnstövlar, hello kittty vårskor, rådis stövlar alla 50 kr/par. samt ett par rådis varmfodrade vinterstövlar för 99kr, fast de var märkta 299kr, men de gick in billigare i kassan såg det när jag kom hem, ska köpa ett par till idag till minsta tjejen, ser ju ut som kavats skor, ska testa till nästa vinter. -
yesstar67 skrev 2011-02-05 19:40:41 följande:på din sko??
-
alltså jag fick betala 199kr och halva på det, och inte 99 kr och halva, var det så du trodde??sophiie skrev 2011-02-06 14:12:03 följande:I de butiker jag har varit i har rådis stövlarna kosta 199 kr, och sen halva priset för det. Detta gäller skärholmen c och kungens kurva. Bad dem tom dubbelkolla priset i datorn (efter ditt inlägg), de trodde jag var lite knäpp ;)
det konstiga var att när jag gick tillbaka och köpte ett par till i st 24 då kostade de konstigt nog 299kr och hälften, han sa att det var dem större storlekarna som kostade 199kr. konstigt nog.