Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Halva reapriset!!! del 2

SLUTREA
    Passa på och fynda kläder inför skolstart och förskola.
    Halva REA priset på Name It och Me Too m.m

(gäller endast kläder - gäller ej Didriksons samt ytterplagg och skor eller utklädningskläder)
    Halva REA priset korrigeras i efterhand på faktura eller via återbetalning på kort.
    Med reservation för slutförsäljning.

www.filur.se

• charmmiss

jag handlade på kappahl igår, halvarea, fick e ett reklambad på sista sidan fanns en kupong där man fick handla på halvarea vid ett köptillfälle, men rean var inget att hurra över handla för 600kr, men till barn fanns nästan inget, köpte dessa till båda tjejerna med matchande tunika http://kappahl.se/article/leggings_158204

• charmmiss
    passau skrev 2012-01-17 10:23:29 följande:
    halva rean på kappahl?!
    var på 2 olika i olika städer men här var inget halva...

som sagt, jag fick en kupong hem som jag fick handla halvarea för  
  • charmmiss
    winters skrev 2012-01-17 10:38:35 följande:
    var det något lokalt reklamblad, eller från kappahl? kollade inte så noga på kupongerna som kom i går, men det kändes som de vanliga 25 %-arna! Skrattande

det var kappahls reklambad, den var på samma sida som 25% arna
  • charmmiss
    winters skrev 2012-01-17 10:45:45 följande:
    tarvligt, jag fick bara de vanliga och bonuschecken!

vad konstigt, jag fick ingen bonuschek iaf.
  • charmmiss
    star67 skrev 2012-01-17 11:53:25 följande:
    jag har inte fått heller, kanske dem har skickat först till dem som har köpt mest på kapahl nu och det har jag inte gjort för ett tag sen.

det tror jag inte, handlar inte så mycket på kappahl. Mina systrar hade inte heller fått det igår, de bor iofs inte i samma stad som mig, kanske ni andra får det nu i dagarna.
  • charmmiss
    GirlieGirl skrev 2012-01-17 13:23:23 följande:
    Köpte en hummel overall för 329 spänn, nypris 1100. Är det ngn som vet hur de är i storleken?? Min dotter kommer att vara 1 år och 8 månader nästa vinter och jag beställde storlek 86!! Mvh
    låter litet tycker jag, 86 har mina barn haft när de är ca 1-1.5 år och då har de varit små när de föddes, 48cm långa alla 3 , ska ju räcka hela vintern
  • charmmiss
    la dolce vita skrev 2012-01-18 12:07:53 följande:
    Så himla drygt; var på Åhléns och där stog inget om att det inte gällde leksaker. Jag hade plockat till mig mycket grejor, men fick lägga allt i kassan igen. Så helt plötsligt har de höjt priset på leksakerna, eftersom det var tre för två nyss. Drygt.

vet du om halvarean gällde hemavdelningen?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2