Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Halva reapriset!!! del 2

Försökt lgga in bild via telefonen men d går tyvärr inte

• passau

Lindex e skit! dom hade rest väldigt mkt mer på Åhléns idag! Shoppade kjol å tröja med Pippi... Massor med roliga leksaker oxå! Hoppas på tokfint väder i veckan så ingen shoppar å allt e kvar till mig på fredag

• passau

Åhlens e vår nya favvis i tråden för att dom ger direkt info om rea starten

• passau

någon som vet om det är rea på maxi på överby/trollhättan?
    funderar på en tur i em...

• passau
    emme 86 skrev 2010-07-27 13:33:37 följande:
    Japp det är de.
    Var där i lördags men det var inte mycket att hurra för tycker jag....
    bland barnkläderna så fanns det 2bodysar, 1par byxor och resten kalsonger... leksakerna var inte heller så mycket tyvärr.
    var ute efter en baddocka, med sandleksaker... hrm... undrar omdet är v'rt att köra...
  • passau
    passau skrev 2010-07-27 13:46:07 följande:
    var ute efter en baddocka, med sandleksaker... hrm... undrar omdet är v'rt att köra...
    ringde och fick lägga undan nämnda docka till i morgon (när d ska regna så kan jag åka då istället! fast d sa jag så klart inte )
  • passau

Varit i 3 olika lindex och shoppat för typ 1200 till 2 tjejer... Vi åker till Thailand i jul och behöver därför även en mellan stl på sommarkläder... Men massor av kläder och även en fodrad regnkacka blev d... Stora börjar växa ur 104 så snart måste alla kläder bytas ut och utan rea skulle d bli hutlöst! Vad har era 3,5åringar (tjej) för stl? 104 funkar men 98 går absolut inte... Har börjat med 110 på tröjor men d känns som en stor stl... :-S

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2