Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Halva reapriset!!! del 2

Tror vi hemTex börjar idag?

• passau
    zasata skrev 2010-08-05 19:25:47 följande:
    VILKEN!!!!??? Fanns det så man kunde koppla och göra den som vagn? I så fall väntar jag på sms från dig ;)

Jag messade ju dej från affären! :-S fick du inte d? Men inte göra kärra av den...
  • passau

Frågade på kappahl idag.... Dom butikerna. Som har för mkt rea kvar får inte ha halva... Tvärt omot vad jag tycker e logiskt...

• passau

tror dom plockat bort d mesta av rea kläderna här...

i slutet av förra v fanns massor, idag fanns inte ens en halv snurrställning i varje omgång(kill, tjej, baby)

köpte billiga solhattar som dottern tappar bort hela tiden... 14.50 helt ok att tappa bort*L*

• passau
    Klassikern skrev 2010-08-12 16:46:37 följande:

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

mig med!
    hon på lindex frågade idag om jag köper rätt mkt kläder... hrm...
    men 39:- för ett solsett byxa/tröja till nästa år kan man inte hoppa över*L*

• passau

tok billiga leksaker på BR idag! en hel del halva! men inte rean... men ändå!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2