Tycker om min sambons barn
Min sambo har barn sedan ett tidigare förhållande.
Min sambo har barn sedan ett tidigare förhållande.
Kul att du känner som du gör:)
Självklart har den tanken bekommit mig ett flertal gånger, och jag hoppas att det kommer gå lika bra då som nu.
Visst är det jobbigt med barn, både egna och andras. De har knäck i öronen och själv får man skavsår i sina för att de surrar så mycket. Men det är svårt att inte tycka om barn, och jag har absolut inga problem med min bonusson. Han är super och jag är glad över att ha fått lära känna honom =)
Problemet ligger mer hos vissa vuxna som försöker förstöra och intrigera så fort möjligheten finns... :S
CrazyInLove
Kul att det funkar så bra för er ja tyvärr så är det komunikationen hos dom vuxna som inte funkar.Mina bonusar länktade och så efter sitt syskon jag får jätte mycket hjälp av stora syster det är viktigt att det sker på dersa vilkor tycker jag. Det ska vara roligt att hjälpa till.
Lycka till med den nya bebisen
lagotto
tack!
ja det är precis så jag hoppas att det kommer att bli. Att stora systrarna kommer tycka det är roligt att hjälpa till ist för att bli avundsjuka.
Tiden får utvisa, men jag tror på det bästa :)
Härligt inlägg att läsa Fidelia.
Och mellan dig och mig, mina egna biobarn driver mig till vansinne ibland, det behöver man inte vara bonusmamma för att uppleva.
Men dom är ju såna våra fina älskade ungar.
Ha en fin påsk. :)
Tack Puls!