hejsan, vi har gått igenom ungefär samma som er där, jag gick en pergotime kur , 3 ggr, utan att kunna få ägglossning eller någon resultat, sedan gick vi över till puregon sprutor som jag tog i exakt 14 dagar. jag kan för övrigt säga att jag lider av pco, typisk pco som jaghar förstått från de läkare jag haft nu sista tiden,har massa små äggblåsor men ingen ägglossning osv.. jag började med nässpray som ska få en att gå ner på hormoner helt, de säger att de blir en typ av klimakterie, som jag faktskt som tur var, märke inte av så mycket, va lite extra känslig de första dagarna, men de gick ändå bra, ovh även min sambo håller med där 
sedan började jag med en dos på 50, de gick faktiskt bra, med att ta sprutorna själv och så, sista veckan har jag kännt av att det börjar ta lite på en, me dels alla blodprov man måste ta, dels ultraljudundersökningarna, och sist men inte minst de att man måste sätta in sprutan själv varje dag. efter 50 höjdes jag till 75 i två dagar, och på dag 2 så var jag på undersökning och de såg att jag hade en äggblåsa på 17 mm, och då var det dags att ta ägglossningsprutan, samma dag ringde dem från sjukhuset och sa till mig att ta en sista puregon spruta med 100, sista sprutan då, dagen efter fick jag ta ägglossningsprutan, och den 22 april ska vi ta gravtest, som vi verkligen hoppas hoppas på ska bli positiv.. de är min upplevelse än så länge av puregon.. att ta sprutorna själv tycker jag personligen inte att det är svårt, ibland kan de svida lite, men väldigt lite, ibland kan de komma någon droppe blod, men inte mycket alls.. de gångerna jag tyckt att det var jobbigt, så har man ju verkligen tänkt, på hur mycket man vill ha en liten tillökning i familjen.. jag vet inte om de på något sätt hjälpte dig att få svar har på din fråga,men fråga gärna, kan ja svara och ev hjälpa till så gör jag gärna det..
jenni