• sarahl

K*B*N, pratar del 11

blä vad jag är trött på min graviditeten nu, 4 dagar kvar till Bf. inga känningar. blä.

idag har vi varit ute i stort sett hela dagen, skönt. Har bakat bullar oxå men de blev mindre lyckade tyvärr.

Tvättat har jag oxå och lyckades inte rädda en ny t-shirt som oscar lyckats fläcka ner trots vanisch, jäkla skitmedel....

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket på påsk, Stora grabben var på kalas igår och då passade vi andra på att åka till badhuset, jag satt på bänken brevid och glodde medan pappa och lillsork badade....

• sarahl

Nif- jag ändrade men vet ej om  det blev bättre. Det är så lätt att man blir blin´d själv...

• sarahl

Ekorren- beräknad till på torsdag 8 april. Vill du köpa setet "härliga moln"?

• sarahl

Ekorren- självklart kan jag vänta till BB. Men bara så jag vet säkert att du skall ha det!

• sarahl

Ekorren- Tack då marfkerar jag det sålt!

• sarahl

ännu en natt utan att något hänt. blä. Bf imorgon. börjar nu ställa in mig på övertid, men hoppas givetvis på att det drar igång. Lilleman är ju född på BF, men hur stor är sannolikheten att denna gör det oxå. Den måste ju vara 0%.

Sover som en kratta och kan knappt vända mig i sängen längre.

imorgon skall jag till BM och hoppas hon "känner" på mig och ser om det är moget.

jag är livrädd för att gå över och att bebisen skall bli väldigt stor. gissar redan nu på en vikt runt 4.5 kg.

• sarahl

värkar, värkar, värkar...........

• sarahl

i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen.
    4715 tung och 55 lång.

vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra.

Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!

• sarahl

någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11