• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Ekorren- Ungen äter ju knappt nå annat än välling o gröt! Han borde verkligen inte behöva äta så pass på nätterna, 1 gång MAX. Vi får lassa på med ännu mer gröt innan sovdags!

• sarahl

Ekorren, har varit in o kikat på "erat" hus. Det är ju hur fint som helst! hur går det med budgivningen.

jag själv vill ha ett hus i stan!

• sarahl

Var in o kikade o budningen på det verkar stiga.

Kan ni inte bygga ut då? På hemnet finns tyg inga hus i stan till salu!

• sarahl
    Fröken Småland skrev 2011-02-12 09:03:30 följande:
    Undrar om Tradera har tappat auktioner efter sina avgiftshöjningar? Nu erbjuder de tre gratisauktioner i februari *rotar desperat fram något att sälja för att utnyttja gratisauktionerna*
    skit det missaade jag igår när jag lade upp auktioner! Får leta etfer 3 saker till att lägga upp då! För det har verkligen blivit skitdyrt!
  • sarahl

ekorren- ska du vara med på lövsta? jag tycker det blivit väldigt dyrt så jag avstod. Funderar på om man skall dra ihop lite eget folk o ha en barnloppis!

Har du några vänner som skulle vara intresserade, är du sugen?

o du som bor i stan vet du någon hyffsad billig lokal?

• sarahl
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-14 20:30:16 följande:
    Jag är på Sarah! På din loppis alltså. Har tänkt dra ihop något själv, men inte orkat än. Jag har inte haft några pengar alls så jag hade inte kunnat anmäla mig till Lövsta ens om jag velat! Myllan har ju lokal som inte är dyr (gratis?) att hyra över en helg. Det vet jag flera andra mammor som gjort, både för kalas och loppisar.
    vi kanske ska slå våra skallar ihop då! Får du låna/hyra lokalen i stäven även om du hur ut din lgh? Kan du inte kolla runt lite med dina vänner o på erat dagis, så gör jag detsamma!
  • sarahl

ekorren- fick ni inte samma dagis till pojkarna?

• sarahl

jag är mäkta irriterad på Tradera.

jag lade ut massor med fina tygblöjor i torsdags. hade fått bra bud på dom, planerade vad jag skulle köpa för dom!

Idag kom ett mail från T att min auktioner var borttagna för man fick inte sälja begagnade tygblöjor. Vilket jävla trams!

• sarahl

Fröken S- Är det där erat hus!!!! Åh så underbart vackert.

• sarahl

fröken S- huset ser helt underbart ut. ungefär så ser mitt drömhus ut! *avis*

• sarahl

fröken S- 2000:- wow, det var ju bra även om det inte är tip top! men vad gör väl det, bara man har tak över huvudet!

• sarahl

Här är oxå en  sy "tokig". Extra ledsen idag när det är syfestival i sthlm o man bor på denna ö, jag önskade mig senast imorse en bro över havet, för då hade jag satt mig i bilen o brummat iväg till älvsjö!

posedesign.blogspot.com

• sarahl

fröken S- ska du iväg snart? Min man köpte 1 par bambukalsonger sist vi va där, vilket var september 09. Han ångrar varje gång han använde de att han inte köpte flera!

• sarahl

vi besökte badhuset igår, o jag håller med ekorren, detä r så trist att inga barnvänliga bassänger finns på bra avstånd! vi var i roma! Premiärbad på badhus för Anton. Han tok gilla det. Så nu har vi köpt halvårs familjekort.

Men ett stort äventyrsbad på gotland hade inte varit fel!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11