• passau

K*B*N, pratar del 11

vår dator har pajjat!! d e katastrof! så jag har lånat mmammas lilla idag...

vi hade myskväll med en annan fam igår, badade i poolen och bastade... S somnade i mormors säng =stannade kvar, M sover nu, så nu ska vi tömma gästrummet så M kan få eget rum!
    imorgon har vi påskpromenad och sedan gäster, med trasig dator blir jag tyvärr rätt osynlig...

GLÄD PÅSK alla glada så ska vi försöka laga den 6år gamla datorn med hela 10mb minne på söndag

kram

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau

jätte fina kort Ase!

jag har köpt var sin  tunika till tjejerna som hamnar i ett ägg... ett Helo Kitty choklad ägg hamnar nog i till S oxå, sen får dom massor med godis av alla andra... M får väl Majskrokar och är jätte nöjd med d... troligen hade även S varit nöjd med majskrokar...

Maken skall oxå få påskägg! har varit och lämnat in hans vigselring (som varit ihopklämd så han inte kunnat använda den) så nu är den rund och blank! så den och en slips (dressmann 20:- ) ska han få i sitt ägg

men sen ska vi ha gäster i morgon så vi har ett stort gemensamt ägg till alla vuxna.-.. om inte jag ätit upp det innan dess

Nu har vi varit jätte duktiga!

M har fått eget rum!
    alla gamla möbler är i källaren och resten väntar på S säng, men det blir att ta tag i efter maten...
    jätte fint blev d å jag tror hon gillade att få ha sina saker ifred...
    S blandar och lägger allt överallt... Så M inte hittar sina leksaker...

• passau

låter som M provat godis men d har hon inte så kjlart, menade inte att hon skulle vara missnöjd med majskrokar men d fattade ni nog...
    menade att hon älskar dom och kommer mula i sig allt på 5 min

• passau
    passau skrev 2010-04-05 17:56:15 följande:
    är det värt att byta geckon till en bee?M sover ju kanon i geckon, men handtaget är lite kort för mig som e mini.,..
    högt så klart, *tillfällig sinnesförvirring*
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 18:24:03 följande:
    Är det någon som ska på mässan på fredag som behöver en Avent zippicup eller två... "tjej"färger... Ihoprullbar haklapp och en vit vanlig "hård" finns även + jackhaklappar... *rensar*
    vad är avent varianten?
    vi pratade just på att slänga våra haklappar som luktar apa...

vad önskar du istället för detta?
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 19:23:10 följande:
    zippicup www.consumer.philips.com/c/avent-baby-barnet-.../  har två en "liten" lila och en stor rosa. 3 handtag 1lila och 2rosa. två lila fisherprice matskålar för att ta med mat där en sked finns  locket.Rosa rullhaklapp och vit hårdHmm kan säkert tillkomma mer... du kan få bjuda mig "in" på mässan
    synd att jag inte visste d innan... vi har ju redan köpt biljetter...

inget behov till vagn/garderob till fröken?
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 19:56:03 följande:
    Vagn? Garderob? Ha ha ha neeeeej jag vill inte ha fler vagnar =) Jag tänkte försöka förköpa på Storken men hmm kan väl säga att vi hittar något på mässan eller om du ersätter den
    menade ingen ny vagn, menade en dyna eller annat TILLBEHÖR *L*
    vi kollar närmare!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11