• passau

K*B*N, pratar del 11

Jessika82 skrev 2011-06-16 08:05:13 följande:
    Ibland gör man först och tänker sen..... Jag har gjort något jag inte borde...
    vad?!
  • passau
    Leende skrev 2011-06-16 07:28:09 följande:
    Ja, jag har inte sovit en blund inatt skall jag säga... Gråter

Mailade säljan igår kväll och han hade svarat imorse... INTE FÖRSTÅELSE FÖR 5 ÖRE och skall ha resterande pengar... Vi betalade ju en del + 450 kr i frakt, så skickar vi tillbaks vagnen får vi betala 450 kr i frakt till, så då förlorar vi 900 kr...  Och det tänker vi göra... Fy sjutton, nu kommer jag aldrig att lita på att få ngt skickat...

Känns inte kul med alla förhoppningar man haft att bli lurad och förlora 900 kr..

Så skall jag föda om ca 3 veckor med och har ingen vagn nu plötsligtGråter

(sålde min teutonia häromdagen)

Kan inte skriva mer detaljerat i detta öppna forum, men skulle gärna visat er mailet han skrev annars.. + annat

Synd att ni inte har nån medlemstråd eller nått... 
    jag har en bugga, inboxa om du vill...
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-16 08:29:19 följande:
    Får en ide att bära upp en soffa till vardagsrummet. själv uppför trappen...... Har sträckt en halsmuskel...
    låter som en lysande idé... eller inte... hoppas det gick bra...
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 15:23:03 följande:
    Hej på er. Äntligen har stoff och stil slagit upp portarna i Göteborg. Jag var där... Och ja jag handlade alldeles för mycket.... Men nu har jag i alla fall köpt material till kiwin...
    var d du som hade en vinröd-vagn?

isf såg jag vagnen
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 15:28:24 följande:
    Ja den vinröda Phil o Ted vagnen hade jag. en jag hade på mig en illgrön jacka och jeans kjol
    hihi!
    jag var där jätte-kort, men hade en blå/vit randig tröja och gick in med en tjej med bebis i vit sjal...
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 19:23:48 följande:
    Nu sitter jag äntligen vid symaskinen. Ska avsluta några små projekt sen är det bara kiwi för hela slanten....
    jag har börjat sy liggdel till frog

nej jag ska inte ha fler egna barn!
  • passau
    Nifelheim skrev 2011-06-22 20:51:23 följande:
    Frog-chassi som bara har bromsar på framhjulen, är det riksgammalt eller varför är det så? Det måste vara jättebökigt att bromsa då va?
    KÖP INTE; KÖP INTE KÖP INTE!!!
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-06-23 08:13:17 följande:

Ooooja, har sneglat på liknande... vår gamla bastu blir väl inte riktigt sådär flott men.... nu är väggar/tak vita lite shabby chic (dvs inte så noga målat) och golvet brunlaserat, ska vaxas säger maken... sen ska vi inreda lite i smyg, det blir lite enkelt i början så får barnen vara med och inreda efter hand... Det som ska in är ikeas kök m överskåp, två fina väggskåp m runda fönster, bord och stolar. Röda prickar = tyg å dynor. Mattan på bilderna där var snygg... ska se om man kan hitta nåt sånt... Docksäng och dockor får väl installeras.... En del av den gamla bastun ska bli kiosk, så där får vi väl hitta på nåt. Ska hämta trä-kassaapparaten idag...

På måndag tänkte vi att de ska få öppna sin present... dvs gå ner till lekstugan och upptäcka inredningen... mkt nattjobb blir det...

Nånstans i mina gömmor har jag beskrivningar på virkade godsaker (försökte övertyga virkande systern att göra men hon var inte så lyhörd).... ska bläddra å se vad jag hittar

Nice! vi kommer å leker

å kopiera gärna lite mönster till mig!

i övrigt håller jag på att starta eget företag så jag är lite off... läser men orkar inte skriva...
  • passau

Jessica! låter äckligt men funkar; stoppa en vitlöksjlyfta i varje öra! Tar bort smärtan helt! *öronbarn som provat allt å fortfarande har proböem* har opererat in extra trummhinnor för dom jag hade var så kassa å haft så många öroninflammationer att ingen längre kan räkna.... När jag var hos läkaren nyss, var han förvånad att jag hade så bra hörsel som jag hade då trummhinnorna var så skadade å båda sitter fast i hörselbenen pga av allt...

• passau
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-27 09:08:46 följande:
    Haha, vad roliga ni är! Jag får nöja mig med att vara ute och finåka i vår Zafira jag.
    hrm... *surar* jag får inte åka ngt kul alls...
    zafiran får jag köra varje dag däremot...
  • passau
    Nifelheim skrev 2011-06-27 09:27:27 följande:

Gnäll du bara. "Min" gubbe HAR inte ens vanligt B-körkort FörvånadSkrikandesGråter
    haha...
    om jag träffat maekn många år tidigare kunde jag fått åkt ambulans...
  • passau

Känns som alla saker är svåra att sälja just nu... Tur man inte ar brått...

• passau

Jo då sys få allt en bugga den sålda var den galet billiga i Älmhult jag dessutom sålt delarna från... Har lite delar kvar att kränga

• passau

Visst är det ett mirakel! Men jobbigt med grattis om man inte vill behålla d sen Men jag hoppas du/ni tar ett beslut som känns brA! Kram

• passau

Haha bohus, jag blev sjukt nöjd med affären... Gjorde en nätt liten vinst på ca 2000:- å då har jag delar kvar... Å nope allt var stängt så d enda jag shoppade var årskort till Liseberg... Resten tänkte jag spara till en resa längre fram men d vet ingen om än så länge

• passau

jag råkade bli med geting idag... inte helt planerat... men samma pris som en begagnad Brio Spin... så då kan jag lika gärna testa denna först,,, och hoppas jag gillar den! för den är ju bra mkt mindre än spin!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11