Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Kan även jag få ett inbox med dom uppgifterna snääääääääääääääääälla

• Cs mamma

Kavat jag höll på att rensa i klädkammaren och även om det inte är något flådigt så kan du få några pyttebodysar av mig. Hittade 5 linnebody och jag tror det var 4 vita kortärmsbodys från sånna där gratispåsar så vill du ha är det ditt... finns "fördelar" med övervikt och besöka alla barnmässor Obestämd

• Cs mamma
    zasata skrev 2010-07-18 19:36:23 följande:
    www.blocket.se/goteborg/Liteway_Chicco_2010__...

är det billigt?
    Tycker jag inte... tror den kostar 100kr mer på Babyproffsen så det var inget jag såg som skrytpris. Vi lånade en sån av en vän nu när vi var i Prag, helt ok men inget för mina handleder
  • Cs mamma
    zasata skrev 2010-07-18 20:14:01 följande:
    okej, lite sugen på en sådan, ja eller jag e ju sugen på allt :D
    Allt inkl köpa mig en Marc Jacobs??? *hoppet är det sista som dör*
  • Cs mamma

Jag är med i en Buzzadorkampanj då jag får ge bort två gratis ljudböcker till folk som har iPhone eller någon rolig android så om någon vill lyssna lite i sommarvärmen så pma

• Cs mamma

*tycker vi ska ha en omröstning i tråden om Zazata är rik när hon får sin nästa lön*

Trist med appen, för mig har det funkat super så testa igen

• Cs mamma

Ingen som råkar ha lite Postafen hemma??? Åker 7timmar x2000 imorgon med C

• Cs mamma

Har varit restat på alla apotek i över 14dagar så tro mig jag har försökt

• Cs mamma

Det är C som är känslig inte jag... jag bryr mig inte om det är storm på sjön, nada! Men vad jag fattat med alla huskurer så är hon allergisk mot något i dom som hon äter utan alla sädesslag, soja, mjölk, ägg, sojasläktingsförtjockningsmedel, morot, bovete osv osv osv

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11