-
Ja jag tyckte inte det hade kopputseendet så jag tror på något annat....passau skrev 2010-08-26 07:02:08 följande:M har inte en enda koppa... Kan d va ngt annat?! 3:e dagen ingen feber och ingen tendens till klåda... Bara lite segare å knäigare... Hrm... Och vaknar 3h tidigare än innan...
-
Måste berätta om min söta C imorse. Hon är så trött och kan inte sova med sin patch och i morse försökte jag få henne att stanna hemma från dagis men ack inte gråt, vrål och tjut. Jag nämnde då lite försiktigt att imorgon blir det inget dagis för vi ska åter till doktorn, tjut, skrik, gråt och så lägger jag till men vi kanske kanske kan hälsa på Passaus S efteråt *tystnad* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Då ska jag gunga i dom där plonkgrånkgrejerna och så ska vi leka.... Så lilla S är en favorit här som slår även dagis...
-
Låter tyvärr som C + förstoppning men jag dumpade henne brutalt på dagis som det var det hon ville så får vi se hur lång tid innan dom tröttnar på skriket och det åter är mitt problem.Ekorrfamiljen skrev 2010-08-26 10:46:46 följande:Jag orkar inte! Vemund är sjuk (för första gången i sitt unga liv tror jag) och vägrar äta och sova. Han gallskriker och vill inte vara i famnen, inte på golvet, inte i sängen och inte i vagnen.. Aaaaahhhhh! Inget jag gör hjälper. Han är förmodligen pruttrött men vägrar sova.. *suck*
Försök ge lite Alvedon tex om det gör ont någonstans och sen antingen ut och gå i vagn eller bär så det gungar lite sövande. Det är banne mig nästan värre när dom var sådär små för då fattade man inte ens va felet är -
Grattis Aserath!
Grattis även till dig Passau!
Jag har nyss bokat hotell Formula 1 så vi kan ta en paus på vår uppresa... kände att det blev lite jobbigt att sova över hos vänner och upp tidigt och måsta iväg osv, vem vet hur vi sover och jag ska köra... iaf tors-fredag nästa vecka så sover vi i Hägersten har jag för mig det var...
Ja just ja jag kanske ska säga något även här... C reagerade kraftigt på allt på patchtestet så jag har ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN fått allt på papper. Kommer ha ett helvete ett tag till innan det ger med sig som hon nu fått 6dubbel allergendos men men....
-
Bara för att göra er helt matta.... jag letar en baddräkt!!! stl 110/116 helst i rosa som inte kostar skjortan (hittat 200+frakt) Några bra tips? Kavat ni har inga urväxta eller så???
-
Åhhh en så söt esprit... tveksam om koden funkar på rea men om dom inte har skamlös frakt vore det ändå värt det.. den var bara för söt jag är lite E kär så är det juh baraKavat skrev 2010-08-28 17:22:40 följande:www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryI...
tror kod funkar än? Kolla -
Om du vill se Didriksonbilder så brukar jag gå på http://www.didriksons.com/default.asp?c=2
-
Alltså vågar man köpa Didriksson? Jag var så nöjd med POP förra året att jag är rädd att inte bli lika nöjd? Jag har juh köpt ett tvådelars Cross beg till C men är det inte bättre med overall??? Ni med mer erfarenhet vad säger ni? Jag får för mig att overall är enklare på dagis att bara dra på jämnfört med byxa och jacka... menar bara att få på henne jacka är ett äventyr så trött som hon är.
Kavat: Jag har verkligen häcken full innan vi åker på torsdag men jag skulle verkligen egentligen hinna prata med dig och heeeeeeeeeeeeeelst innan måndagens möte. Hur ser det ut imorgon för er? Är ni sjuka?
-
Med andra ord behöver jag inte oroa mig för att mitt dyra (ha ha) Cross blir liggande och köper en overall.... och jag boooorde våga titta på Didrikson.
Det finns ett handelshus i Svall som har oftast iaf väldans bra priser så jag ska nog börja jaga overall till C... hon skiter nog i märke bara den är, japps ni gissade rätt.... rosa
Btw jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR tavegyl
-
Jag behöver lite hjälp. Jag hittade en vägghängare som erhm om ni täcker er ser ut som en dragkrok som du vänder upp och ner och sen sätter flera krokar på kulan.... någon som sett den då jag glömt vart *senil*