Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-04-28 08:25:16 följande:
    var inte d prus?Kan ha fel...
    Har hon en bugaboo?
    Asereht skrev 2010-04-28 07:17:45 följande:
    Impad. *hejja*Själv fullkomligt avskyr jag att springa. Jag får ont i rygg och knän, det beror inte på min övervikt utan jag hade det problemet på den tiden jag var ung och i bättre form. Numer skulle jag inte komma på tanken att spinga öht om det inte gällde livet.
    Jag avskydde att springa förr, men nånting har hänt med mig. Jag tycker det är jättehärligt nu Det är MIN stund, och att springa på terrängbanan är underbart. Igår var det så fint vänder oxå, fåglarna kvittrade och så många fina vårblommor i gläntorna. I en glänta var det fullt av blåa blommor och de såg nästan självlysande ut. Det var så fint.
    Jag gillar inte att springa med musik, som så många gör, det skulle förstöra hela grejen för mig. Att bara lyssna på fåglar, skogens ljud, mina steg och andningen... det är som yoga.... *drömmer mig bort... och längtar till nästa joggingrunda*
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-28 08:45:08 följande:
    Jag promenerar hellre men annars är jag helt på din linje. Det är så otroligt härligt att se hela naturen vakna till liv. Man känner riktigt hur kroppen fylls med ny energi och man känner sig mer tillfreds. Och när det gäller att lyssna på musik är jag helt på din linjre. Dessutom tycker jag det är obehagligt om man befinner sig i trafikerade trakter då man inte hör vad som händer.
    Ja, jag vet ju att vi är rätt lika du och jag när det gäller saker och ting så det är klart vi är lika här med
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Riskiflickan skrev 2010-04-28 18:45:22 följande:
    Fr.S Tack för svar iaf.... vill ha en lätt vagn som tar liten plats å som har liggläge.... hittar inte så många sådana..... tyvärr den skall vara så smal det bara går på bredden ihopfälld.....
    Japp, fr.S har rätt, jag har erfarenhet av både Quest och Techno. För oss fick Questen flytta vidare medan våran techno xt fortfarande är kvar. Technon föll mig mer i smaken för den är lite grövre, större hjul= rullar bättre på kullersten mm, bättre fjädring, helt liggläge medans Quest har viloläge, reälare suflett med mer finesser. Den var helt enkelt mer vagn och passade oss bättre. Jag köpte den när Z var 3 månader och vi var i England. Det som är så bra med maclaren är att den är så rymlig! *gillar* Fråga på om du har frågor eller funderingar.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-04-28 20:42:53 följande:
    Jag skall till tandläkaren på valborg ;-(Min söndriga vagn finns det bilder på i BB nu
    Men herregud! Har aldrig sett något liknande!!!!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 21:35:17 följande:
    men dem är mer av paraplysulkysar än bee'n?
    Ja, maclaren är paraplysulkysar! Fälls alltså ihop både på längd och bredd så att säga
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 21:37:20 följande:
    när vi avslöjat oss :-P
    Avslöjat vad????????????
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt.
    (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 22:06:59 följande:
    våra hemliga kompisar på jobbet...
    Jag tänkte det var {#lang_emotions_plus}.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 22:24:39 följande:
    står på kidzshoppen att det är upp till17kg, känns inte så mycket... undra vad tuvalinen väger...hmmmm...Jag gillar den gammla/gamla (ordblind) suffletten och det höga sidokanterna ...
    Men nästan alla vagnar har 15 kg, maclaren tex har i europa 15 kg på sina vagnar, men precis likadana vagnar i usa är upp till 25 kg? Why? Jag tror att de bara sätter ut nånting, och extra lågt då för att vara på den säkra sidan. Visst håller de för mer. Och barn väger ju inte så mycket ändå. Min 6-åring väger ju 17 kg... han behöver ju knappast åka vagn längre 4-åringen väger 20 kg, men visst håller vagnarna för honom oxå, fast han är rätt stor.
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11