Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

K*B*N, pratar del 11

KAVAT: Tror dietisten har prata om soja tidigare, men har faktiskt aldrig tänkt på de i sammanhang med mjölkallergi. Kan ju faktiskt vara så enkelt, då vi ej använder soja hemma utan rice o havre. Fick inte tag på dietisten, återkommer på måndag. Så får ringa då.

Nu ska jag ta hand om en febrig lill groda som e kass i magen, riktigt pin humör e hon på oxå..

Idag hämtar min pappa 2 vagnar till mig, bara längtar tills han kommer hem så man kan pilla o köra lite

• Nemia noj
    Asereht skrev 2010-09-11 18:58:06 följande:
    Det är den här jag vill ha!

www.blocket.se/ystad/Emmaljunga_dubbelvagn_29...

Men med tanke på priset så är den nog redan hämtad och är den inte det så tvivlar jag starkt på att säjaren orkar bemöda sig med bussgods för dom pengarna.
    Jag har en sådan, men vet inte om jag är i skick att skicka något och vi har bara posten.
    Vart bor du?
  • Nemia noj

Lite bilder på mina nya skönheter, Emmaljunga tvillingvagnen har extra singel chassi till som man kan sätta en sittdel på.
    Och Mothercare vagnen är ju rensa slagskeppet men fi sjutton va kär jag är i den

• Nemia noj
    Lokatt skrev 2010-09-12 10:40:41 följande:
    Aha, det var du somköpte av "fyndaren" i sthm. Kul! Dubbelvagnen är kul! Mothercare vagnen påminner massor om SX, tips att ha den inne som sovamiddag-vagga
    JAPP de var jag ibörjan tveka jag lite, köpa så dyrt innan man sett dom klokt, men SHIT va nöjd jag e nu
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2010-09-12 12:40:09 följande:
    åhhh, vad ni pratar vagnar. Jag vill ha en helsvart emmaljunga vändbar, inte ny men alla begagnade är typ solblekta. Svarade på en köp o sälj här på FL men ingen svarar på de annonserna tycker jag.....

ser ni någon så hojta!
    Ekorren har väl typ en Emmaljunga classic från 00-03 nått, i svart, dom hade nog ganska mycket saker till oxå om jag inte minns fel??..
  • Nemia noj

Jag har en Mörk marin blå classic som sitter på ett city cross chassi, vill igentligen inte sälja den men mannen min anser att de räcker med de vagnar jag redan nu tänkt spara av dom nyare. Men vadå, jag har ju BARA emmaljunga city crossen i zinober red, emmaljunga city jeten i jungel lime, o en classic i offroad färgen. Så varför skulle jag inte kunna ha den kvar oxå
    hehe

• Nemia noj
    sarahl skrev 2010-09-12 13:58:15 följande:
    Nemia- är det den som ligger på Tradera? den med snett chassi?

Nej de e inte samma.

Den på T är ju grön/grå klädsel. Sen är inte hela chassit snett utan enbart bågarna nere framför hjulen, inget som stör funktionen.

• Nemia noj
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-12 18:33:13 följande:
    Det är ju iiingenting! Och om det blir bebis måste du ju ha lite att växla mellan.
    Hehe men jag har ju mina favvoretro vagnar oxå, dels min gondol som har haft sin trogna plats i vårt sovrum i 6 år, sen Mothercare vagnen som kom hem nu, samt panoraman. Måste ju hinna köra 70 tals emmaljunga kombin oxå den gröna. Hmmm hur sjutton ska jag lösa detta nu då.. beslutsångest
  • Nemia noj
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-12 19:05:45 följande:
    En ny vagn varje dag i veckan? Då har du ju anledning att köpa fler åkpåsar och bäddset till vagnarna också! *nickar* Drömmer Nån dag får du kanske köra två, om du har 8 vagnar.
    Hehe ja de klart
  • Nemia noj

Någon som bor i eller norr om Halmstad? Som skulle kunna hämta en vagn åt mig i Harplinge och skicka den till mig?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11